مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی

مشخصات مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی :

موضوع به انگلیسی : A DFO technique to calibrate queuing models

موضوع به فارسی    : تکنیک بهینه سازی آزاد مشتق برای کالیبراسیون مدل های صف بندی

نویسندگان  : T. Begina , B. Baynata, F. Sourda, A. Brandwajnb

موضوعات مقاله : کامپیوتر ، معماری ، نرم افزار ، طراحی ، مدل سازی سیستم، سیستم، پارمترها ،مدل،کالیبراسیون

صفحات : متن اصلی انگلیسی این مقاله در 8 صفحه با فرمت پی دی اف (PDF) با ترجمه فارسی آن در 27 صفحه با فرمت ورد (Word) قابل دانلود است.

ترجمه فارسی چکیده:

متن چکیده ترجمه شده مقالهیک گام مهم در مدل سازی سیستم، تعیین ارزش پارمترها برای استفاده در آن مدل می باشد. در این مقاله فرض بر این است که مجموعه ای از اندازه گیری های جمع آوری شده از سیستم های غملیاتی در دست داشته، و مدل مناسبی از سیستم ( برای مثال بر مبنای این نظریه صف بندی) ایجاد شده است. برآورد مقادیر نسبی تکراری برای پارامترهای خاص این مدل از داده ها موجود، مشکل می باشد. ( زیرا پارامترهای مربوطه دارای مفهوم فیزیکی نامشخص بوده و یا آن ها را نمی توان به طور مستقیم از واحدهای اندازه گیری موجود به دست آورد). از این رو نیاز به تکنیکی برای تعیین مقادیر مربوط پارامترهای از دست رفته ، یعنی به منظور کالیبراسیون مدل داریم.

Abstract:

متن چکیده انگلیسی مقالهA crucial step in the modeling of a system is to determine the values of the parameters to use in the model. In this paper we assume that we have a set of measurements collected from an operational system, and that an appropriate model of the system (e.g., based on queueing theory) has been developed. Not infrequently proper values for certain parameters of this model may be difficult to estimate from available data (because the corresponding parameters have unclear physical meaning or because they cannot be directly obtained from available measurements, etc.). Hence, we need a technique to determine the missing parameter values, i.e., to calibrate the model.

 

.برای دانلود اصل مقاله به زبان فارسی اینجا را کلیک نمایید – لینک دانلود

— برای دانلود کامل متن ترجمه شده این مقاله ( فایل ترجمه ) به یکی از روش های زیر فایل ترجمه را خریدداری نمایید

» چطور این مجموعه مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 5000 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب