کتاب نحوه ساخت صفحات خورشیدی در خانه

صفحهٔ خورشیدی از مونتاژ سلول‌های خورشیدی بوجود می‌آید. از آنجا که یک صفحهٔ خورشیدی مقدار محدودی انرژی تولید می‌کند، به همین دلیل تاسیسات شامل چند صفحهٔ خورشیدی هستند. صفحه‌های خورشیدی انرژی نورانی خورشید را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند. صفحات خورشیدی، از ترکیبات نیمه هادی ساخته شده اند که وظیفه آن ها تبدیل انرژی نورانی خورشید به انرژی الکتریکی می باشد. این صفحات با نام فتوولتائیک (PhotoVoltaic) یا سولار (Solar) شناخته می شوند.

دانلود کتاب نحوه ساخت صفحات خورشیدی در خانه

++ با مطالعه کتاب نحوه ساخت صفحات خورشیدی در خانه می توانید سلولها یا همان صفحات خورشیدی را در خانه خودتان بسازید و برق تولید کنید. نکته جالب توجه در این میان آن است که برای ساخت چنین وسیله ای نیاز به ابزار یا مواد گران قیمتی ندارید و بیشتر وسایل مورد نیاز معمولاً در هر خانه ای یافت می شود. در این کتاب مراحل ساخت سلول های خورشیدی به زبانی ساده و تصویری آموزش داده شده است.

++ در این کتاب با این مطالب آشنا می شوید :

– موادی که شما نیاز دارید

– نحوه آماده سازی مس برای ساخت صفحه خورشیدی

– پختن ورقه مسی

– آماده سازی ورق مس پخته شده

– مونتاژ یا سر هم کردن سلول

– پر کردن سلول با محلول و درزگیری آن

– تست سلول

++ هم اکنون شما با خرید و دانلود این کتاب می توانید ساخت صفحات خورشیدی در خانه خود آغاز نمایید.

» چطور این مجموعه کتاب نحوه ساخت صفحات خورشیدی در خانه دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود کتاب نحوه ساخت صفحات خورشیدی در خانه به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 7500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب