پکیج تست های آزمون زبان انگلیسی و تافل

پکیج تست های آزمون زبان انگلیسی و تافل ( شماره 1) با 6000 تست آزمون زبان انگلیسی همراه با پاسخنامه منتشر شد.

+ این پکیج که در نوع خود اثری منحصر به فرد به شمار می آید، با رعایت تمامی استانداردهای مطرح در زمینه آزمون سازی (Testing) از جمله توزیع منطقی تست ها، مجموعه ای از بهترین تست های زبان را برای عموم داوطلبان آزمون های انگلیسی در سه سطح (ابتدایی، متوسط و پیشرفته) گردآوری کرده است. این تست ها در 5 جلد گردآوری و به همراه پاسخنامه تنظیم شده اند.

– این پکیج کامل ( پکیج تست های آزمون زبان انگلیسی و تافل ) با فرمت pdf  قابل دانلود است.

– یک کتاب رایگان نیز به عنوان هدیه همراه این پکیج ارائه شده است که “5000 واژه کاربردی تافل” نام دارد.

مجموعه تست های زبان انگلیسی و آزمون تافل

–+ محتوای پکیج به شرح ذیل می باشد :

در این پکیج تازه ترین و کاربردی ترین تست هایی که معمولاً در آزمون های زبان انگلیسی مطرح می شوند، ارائه شده است. کارشناسان آزمون سازی تافل وان مجموعه ای منحصر به فرد از تست های آزمون های انگلیسی را در این پکیج گرد آورده اند. مشروح محتوای این مجموعه که می تواند برای آماده سازی شما جهت شرکت در هر آزمونی بسیار موثر باشد، از این قرار است:

+ جلد اول : شامل3130 تست گرامر به همراه پاسخ آن هاست. تعداد 850 تست برای داوطلبان سطح مبتدی، 1580 تست برای داوطلبان سطح متوسط و 700 تست نیز برای داوطلبانی که دانش زبانی آن ها در سطح پیشرفته ای قرار دارد، در نظر گرفته شده است.

+ جلد دوم : 1477 تست زبان انگلیسی در حوزه کسب و کار و امور بازرگانی را در خود دارد. متاسفانه بیشتر داوطلبان آزمون های انگلیسی از دانش کاربردی زبان به ویژه در قلمرو کسب و کار بی بهره اند. هدف از تهیه این بخش پاسخگویی به نیاز فزاینده بوده است. تعداد 100 تست در سطح مبتدی، 410 تست برای سطح متوسط و بیش از 900 تست هم برای داوطلبان سطح پیشرفته منظور شده است.

+ جلد سوم :  این بخش 600 تست از اصطلاحات و واژگان دشوار زبان انگلیسی را به همراه پاسخ آن ها ارائه داده است. تعداد 110 تست برای داوطلبان سطح مبتدی، 220 تست برای داوطلبان سطح متوسط و 270 تست برای داوطلبان سطح پیشرفته تدارک دیده شده است.

+ جلد چهارم : پکیج کامل تست های “تافل وان” در بر گیرنده 233 تست از کلمات مترادف (هم معنی) انگلیسی است. داوطلبان مبتدی می توانند مترادف های انگلیسی را در قالب 100 تست ساده و داوطلبان با دانش متوسط با 120 تست و داوطلبان سطح پیشرفته نیز با 130 تست پرکاربرد بیاموزند.

+ جلد پنجم  : بهترین و جذاب ترین بخش این پکیج 550 تست را در خود دارد که به متداول ترین اشتباهات رایج در زبان انگلیسی پرداخته اند. برای آگاهی داوطلبان مبتدی از این گونه اشتباهات 170 تست، برای داوطلبان سطح متوسط 230 تست و برای داوطلبان سطح پیشرفته نیز  بیش از 150 تست برای این منظور در نظر گرفته شده است.

این پکیج با در بر داشتن مجموعه ای منحصر به فرد از تست های مفید آزمون های انگلیسی تنها به مبلغ 10000 تومان قابل خریداری و دانلود است. خرید اینترنتی و دانلود فوری آن به شرح زیر پیش بینی شده است.

++ هدیه طلا فایل به شما : یک کتاب رایگان!

با خرید این پکیج، یک کتاب رایگان نیز هدیه بگیرید: کتاب “5000 واژه کاربردی تافل”.

کتاب 5000 لغت زبان انگلیسی کاربردی آزمون تافلاین کتاب با فرمت pdf و با حجم 1.24 مگا بایت به شرح مهمترین واژگان کاربردی در آزمون تافل به همراه معنی آن ها پرداخته است. این کتاب نه تنها برای شرکت کنندگان در آزمون تافل، بلکه برای عموم علاقه مندان یادگیری گرامر انگلیسی بسیار مفید است.

در حقیقت با در اختیار داشتن همزمان پکیج 6000 تست و 5000 واژه کاربردی، مجموعه ای قدرتمند از دانش زبان انگلیسی را در اختیار خواهید داشت و با بهره برداری مناسب از آن می توانید برای هر گونه آزمون عمومی یا تخصصی زبان انگلیسی به خوبی آماده شوید.

شما تنها با پرداخت 9000 تومان صاحب یک پکیج بی نظیر 5 جلدی با بیش از 6000 تست و یک کتاب فوق العاده ارزشمند با 5000 واژه کاربردی در آزمون تافل می شوید که می تواند توانمندی زبانی شما را به گونه ای چشمگیر متحول کند!

++ همانطور که مشاهده کردید با توجه به توضیحات این مجموعه بدون اغراق یکی از کاملترین بسته های موجود می باشد.دانلود و مطالعه این مجموعه بدون شک می تواند عاملی تأثیر گزار در موفقیت شما باشد.

» چطور این مجموعه پکیج تست های آزمون زبان انگلیسی و تافل دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود پکیج تست های آزمون زبان انگلیسی و تافل به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 9000 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب