پروژه تجزیه و تحلیل سیستم صدور گواهینامه رانندگی

این پروژه مربوط به موضوع تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها به ویژه سیستم صدور گواهینامه رانندگی است و در آن اطلاعات کاملی در ارتباط با تجزیه و تحلیل سیستم صدور گواهینامه رانندگی ناجا آمده است.

فهرست مطالب پروژه: مقدمه، تاریخچه ، چارت سازمانی نمودار ج.د سطح /0، چارت سازمانی نمودار ج.د سطح /1، مصاحبه با رییس بخش صدور، نمودار سازمانی و تعیین موقعیت ها و خطوط ارتباطی

پروژه تجزیه تحلیل سیستم گواهینامه

پاره ای از مطلب : گواهی‌نامهٔ رانندگی یا تصدیق رانندگی مدرکی رسمی است مبنی بر اینکه فردی می‌تواند با وسایل نقلیهٔ دارای موتور مانند موتور سیکلت، اتوموبیل، کامیون و اتوبوس رانندگی کند. در کشورهایی که تعداد زیادی از شهروندان رانندگی می‌کنند، گواهینامهٔ رانندگی هم‌چنین به عنوان یک مدرک هویتی ارزش دارد. معمولاً گواهینامه رانندگی تنها پس از قبولی در آزمون رانندگی به شخص داده می‌شود…..

— متن کامل این پروژه در 10 صفحه با فرمت ورد (Word) قابل دانلود است.

» چطور این مجموعه پروژه تجزیه و تحلیل سیستم صدور گواهینامه رانندگی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 39500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب