پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان دولتی

این پروژه مربوط به موضوع تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها به ویژه سیستم بیمارستانهای دولتی است و در آن اطلاعات کاملی در ارتباط با تجزیه و تحلیل سیستم یک بیمارستان دولتی معروف در تهران آمده است.

فهرست مطالب پروژه : وضعیت فعلی بیمارستان، شرکت های خصوصی، نمودار سازمانی، شرح وظایف مدیریت، نمودار ارتباط مدیریت سطوح مختلف، شرح وظایف دفتر پرستاری، نمودار ارتباط دفتر پرستاری با بخش ها، شرح وظایف پذیرش، نمودار ارتباط پذیرش با بخش ها، نمودارهای جریان داده منطقی سطوح مختلف، محدودیتهای سیستم، امکان سنجی، طرح کلی سیستم و مشکلات آن، نکاتی که در طراحی فایلهای سیستم جدید باید لحاظ شوند، ساختار داده، جریان داده، ذخیره داده، داده جزء، شرح پردازشها

تجزیه تحلیل بیمارستان

پاره ای از مطلب : این بیمارستان یکی از بیمارستان ها ی قدیمی تهران، دولتی و وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشد که تخصص اصلی آن گوش و حلق و بینی است. تعداد زیادی از دانشجویان رشته های پزشکی و پرستاری طرح دوران تحصیل خود را در این بیمارستان میگذرانند. این بیمارستان روزانه 100 تا 200 نفر مراجعه کننده داردو جزء تنها بیمارستان تخصصی گوش و حلق و بینی است و هم به دلیل دولتی بودن آن. همچنین این بیمارستان در بخشهای دیالیز، بیماران سرطانی، ICU ، CCU ،رادیولوژی ، پاتولوژی و آزمایشگاه امکانات خوبی را ارائه میدهد….

— متن کامل این پروژه در 33 صفحه با فرمت ورد (Word) قابل دانلود است.

» چطور این مجموعه پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان دولتی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان دولتی به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 9000 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب