پایان نامه بررسی تاثیرگذاری کارآفرینی سازمانی بر سلامت سازمانی کتابخانه ها

— مشخصات پایان نامه :

عنوان : بررسی تاثیرگذاری کارآفرینی سازمانی بر سلامت سازمانی کتابخانه ها

– سرفصل ها : فصل اول = کلیات ، فصل دوم = ادبیات پژوهش ، فصل سوم = روش اجرای تحقیق ، فصل چهارم = تجزیه و تحلیل آماری ، فصل پنجم = نتیجه گیری و پیشنهادات، و پیوستها

تعداد صفحات : 106

فرمت فایل : این پایان نامه با فرمت ورد و قابل ویرایش و تغییرات (Word) میباشد .

پایان نامه بررسی تاثیرگذاری کارآفرینی سازمانی بر سلامت سازمانی کتابخانه هاچکیده: اکنون در عرصه جهانی افراد خلاق و نوآور به عنوان کارآفرینان منشا تحولات بزرگی در عرصه تولید و خدمات شده اند. حتی شرکتهای بزرگ جهانی برای حل مشکلات خود به کارآفرینان مراجعه می کنند. چرخ های توسعه اقتصادی با توسعه کارآفرینی حرکت می کنند. آنچه در شرایط سخت کنونی ضرورت آن در جامعه بیش از پیش احساس می شود، پرداختن به این مقوله اساسی، یعنی کارآفرینی است. زیرا مسلماً کارآفرینان باتوجه به خصوصیات ممتاز و برجسته خود قادرند در چنین شرایطی منابع لازم برای ایجاد رشد و توسعه در زمینه های تولید و منابع انسانی را فراهم کرده، اشتغال و کسب و کار جدید ایجاد کرده و با نوآوری صنعتی بر توسعه دامنه محصولات و خدمات بیفزایند. هدف اصلی از این تحقیق بررسی تاثیرگذاری کارآفرینی سازمانی بر سلامت سازمانی کتابخانه ها است. همچنین کارآفرینی سازمانی که با مشخصه هایی مانند محیط کسب وکار ، سازمانهای اجرایی، فرهنگ مدیریت، و تصمیم های عمومی مدیریت شناخته می شود؛ به عنوان متغیر مستقل و سلامت سازمانی به عنوان متغیر وابسته در این پژوهش منظور شده است. جامعه ی آماری، تمامی کارمندان کتابخانه ها و روش تحقیق علی – مقایسه ای است و نتایج حاصل از تحقیق نشان داد که کارآفرینی سازمانی بر سلامت سازمانی تاثیر مثبت دارد. پیشنهاد می شود که به توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی، شناخت افراد مستعد برای کارآفرینی و پاداش دادن به کارآفرینان سازمانی بیش از پیش توجه شود….

این پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت در گرایش مدیریت دولتی به رشته تحریر درآمده، در فصل های توضیح داده شده در بالا و در 106 صفحه با فرمت Word قابل دانلود است و این پایان نامه می تواند در مقاطع مختلف تحصیلی رشته مدیریت و سایر رشته های مرتبط به عنوان پایان نامه مورد استفاده قرار گیرد.

» چطور این مجموعه پایان نامه بررسی تاثیرگذاری کارآفرینی سازمانی بر سلامت سازمانی کتابخانه ها دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود پایان نامه بررسی تاثیرگذاری کارآفرینی سازمانی بر سلامت سازمانی کتابخانه ها به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 16000 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب