پاورپوینت درباره ای آر پی ERP

این پاورپوینت به تشریح مباحث مرتبط با ERP (ارپ) یا همان برنامه ریزی منابع کسب و کار پرداخته و می کوشد توضیح قابل قبولی را پیرامون ابعاد این نوع برنامه ریزی و سیستم مدیریتی مرتبط با آن ارائه دهد.

فهرست مطالب پروژه: در این پاورپوینت موضوع ای آر پی با این سرفصلها تشریح شده است: ERP، ویژگی های ERP، ضرورت ERP، چه زمانی ERP  می تواند راه حل مناسبی برای یک موسسه باشد؟، چگونه سیستمی استاندارد می تواند نیازهای موسسات گوناگون را برآورده سازد؟، منابع مورد نیاز برای ERP، ERP , BPR (Business Process Review)، چرخه حیات استقرار و راه اندازی ERP، علتهای اصلی شکست در اجرا و استقرار ERP  بر اساس تجربه، استفاده از تجارب دیگران، اجزاء ERP  و جزئیات آن در مجموعه سیستم های یکپارچه یک موسسه.

پاورپوینت درباره ای آر پی ERP

درباره : رشد غیر قابل پیش بینی فناوری اطلاعات و ارتباطات در دهه های گذشته که با تکیه بر توسعه صنایع مختلفی ازجمله الکترونیک، کامپیوتر، مخابرات و … صورت گرفته بر جنبه های مختلف عملکرد سازمانها تاثیرات شگرفی داشته است. همزمان با این تغییرات، محیط فعالیت سازمانهای مختلف پیچیده تر شده و به همین جهت نیاز به سیستمهای مختلفی که بتواند ارتباط بهتری بین اجزای مختلف سازمانی برقرار کرده و جریان اطلاعات را در بین آنها تسهیل کند، افزایش چشمگیری یافته است. این سیستمها که در مجموع به سیستمهای سازمانی Enterprise Systems (ES) معروف هستند، زمینه ای را فراهم آورده اند که مدیران بتوانند در تصمیم گیری های مختلف خود از اطلاعات مناسب در هر جا و در زمان مناسب استفاده نمایند….

— متن کامل این پاورپوینت و تحقیق در 17 صفحه با فرمت پاورپوینت (PPT) قابل دانلود است.

» چطور این مجموعه پاورپوینت درباره ای آر پی ERP دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود پاورپوینت درباره ای آر پی ERP به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 5900 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب