پاورپوینت تخیل سازمان یافته : آفرینش سناریو و تدوین نظریه

مشخصات پاورپوینت تخیل سازمان یافته : آفرینش سناریو و تدوین نظریه :

موضوعات دربرگیرنده : آینده پژوهی، سناریو، آینده نگری، آینده نگاری، نظریه پردازی، تخیل

این پاورپوینت سرفصلهای زیر تشریح شده است :

فضای بحث، معرفی مقاله، اهداف مقاله، چارچوب نظری مقاله، تعریف طراحی سناریو، پرسش پژوهش، شرح مقاله، نتایج، مراجع.

تعداد صفحات پاور پوینت : 35

دانلود پاورپوینت آمادهاین پاورپوینت به تشریح اصول و مبانی تکنیک سناریو نویسی در قلمرو آینده پژوهی پرداخته و تخیل سازمان یافته را به عنوان رهیافتی در حل مساله در سازمان‎ها و بنگاه‎های کسب و کار معرفی کرده است. در این پاورپوینت سناریو نویسی در پرتو تدوین نظریه و نظریه پردازی در نظر گرفته شده است.

در متن پاورپوینت : نظریه‌پردازی از طریق موردکاوی چیست ؟ روشی است که درک مناسبی از یک موضوع پیچیده را برای ما حاصل می‌سازد و می‌تواند آن چه را که از طریق پژوهش‌های پیشین آشکار شده، توان و قوام بیشتری ببخشد. پژوهش به طریق موردکاوی بیشترین توانایی خود را به عنوان راهبردی برای در کنار هم داشتن روش‌ها و موارد چندگانه نشان داده است….

» چطور این مجموعه پاورپوینت تخیل سازمان یافته : آفرینش سناریو و تدوین نظریه دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود پاورپوینت تخیل سازمان یافته : آفرینش سناریو و تدوین نظریه به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 7000 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب