نمونه سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

گروه طلا فایل مجموعه ای مناسب از نمونه سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را با توجه به موارد آزمون استخدامی طبق آگهی استخدامی قبلی عرضه کرده است .

– با توجه متن آگهی استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور عمدتاً آزمون شامل دو بخش آزمون توانمندی­های عمومی و تخصصی می باشد.

نمونه سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

مفاد آزمون عمومی در ادوار گذشته معمولاً شامل 1- زبان و ادبیات فارسی  ۲- زبان انگلیسی عمومی ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فناوری اطلاعات 5- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی می­باشد.

— این مجموعه سوالات با توجه به توضیحات شامل [ 1700 سوال و جواب ] :

250 سوال زبـان و ادبیـات فارسی به همراه پاسخنامه
300 سوال زبان انگلیسی عمومی به همراه پاسخنامه
300 سوال ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخنامه تشریحی
350 سوال فناوری اطلاعات ( آی سی دی ال ) به همراه پاسخنامه
250 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخنامه
250 سوال اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی به همراه پاسخنامه

– توجه : تمامی سوالات دارای پاسخنامه و فرمت فایل ها پی دی اف ( PDF ) و با قابلیت پرینت و کپی بوده و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل و رایانه خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ این مجموعه برای کلیه رشته های و گرایش ها و مقاطع تحصیلی این آزمون مناسب است.

++ این بسته ( نمونه سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ) به مدت محدودی به قیمت استثنایی و با تخفیف ویژه در طلافایل عرضه می شود.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 4500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب