نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت علوم

مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت علوم جهت افزایش آمادگی داوطلبین شرکت در آزمون استخدامی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و زیر مجموعه آن مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی می باشد .

– با توجه به متن آگهی استخدام مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی بوده که قسمت عمومی آزمون مشترک بین کلیه داوطلبین و آزمون تخصصی مطابق با ردیف شغلی مورد درخواست خواهد بود. طبق متن اگهی استخدام آزمون مشترک شامل سوالات دروس 1-فناوری اطلاعات. 2- ادبیات فارسی. 3- معارف اسلامی. 4- زبان انگلیسی – عمومی. 5- هوش و استعداد تحصیلی می باشد .

دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت علوم

+ بر همین اساس و با توجه به متن آگهی استخدام و دروس آزمون این بسته حاوی نمونه سوالات و محتویات زیر می باشد.

+ – + با توجه توضیحات محتویات این بسته حاوی :

+ 570 سوال فناوری اطلاعات به همراه پاسخ
+ 570 سوال ادبـیات فارسـی به همراه پاسخ
+ 520 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخ
+ 530 سوال زبـان انگلیـسی – عمومی  به همراه پاسخ
+ 550 سوال هوش و استعداد تحصیلی  به همراه پاسخ

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

– این مجموعه در تیرماه امسال بروزرسانی شده است.

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به اینکه شامل پرتکرار ترین نمونه سواات آزمون استخدامی با توجه به سرفصل های اعلام شده در متن آگهی استخدامی آزمون امسال مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری بوده و مطالعه آن می تواند شانس قبولی شما نسبت به سایر رقبا را بسیار افزایش دهد.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت علوم دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت علوم به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 12500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب