نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد – نظافتچی و نگهبان

این مجموعه نمونه سوالات استخدامی از سایت طلافایل با نام [ نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد – نظافتچی و نگهبان ] جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی جهت شرکت در آزمون استخدامی ، جمع آوری ، تألیف ، تدوین و برای دانلود قرار گرفته است.

– طبق متن آخرین آگهی استخدامی ، آزمون کتبی مشاغل نظافتچی و نگهبان شامل دروس زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و مبانی حقوق اساسی ، هوش وتوانمندیهای عمومی ، فن آوری اطلاعات (ICDL ) خواهد بود.

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد - نظافتچی و نگهبان

+ این بسته شامل نمونه سوالات طبق دروس آزمون رشته های شغلی نظافتچی و نگهبان می باشد که با توجه به سابقه چندین ساله طلافایل ، بی شک مطالعه آن باعث آشنایی بیشتر شما با نحوه سوالات و افزایش آمادگی شما داوطلبان عزیز خواهد شد.

+ سایت طلافایل با توجه به سابقه چندین ساله خود سعی کرده است با توجه به منابع موجود ، یکی از کامل ترین بسته ها را جهت آمادگی داوطبین گرامی آماده کند.

+ – + با توجه توضیحات محتویات شامل :

+ محتویات بسته نمونه سوالات شامل : ( 3815 سوال با جواب)

+ 550 نمونه سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخ
+ 520 نمونه سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه پاسخ
+ 595 نمونه سوال استاندارد ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخ
+ 500 نمونه سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی به همراه پاسخ
+ 330 نمونه سوال استاندارد اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و مبانی حقوق اساسی به همراه پاسخ
+ 750 نمونه سوال استاندارد هوش و استعداد به همراه پاسخ
+ 570 نمونه سوال استاندارد فن آوری اطلاعات (ICDL ) به همراه پاسخ

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ کاغذی ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه کمک آموزشی [ نمونه استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد – نظافتچی و نگهبان ] با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد باعث افزایش آمادگی و ان شاء الله کمکی در راستای موفقیت شما در آزمون امسال باشد .

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی مشهد – نظافتچی و نگهبان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 25500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب