نمونه سوالات استخدامی شرکت توسعه پلیمر‌پادجم – مهندسی مکانیک

این مجموعه نمونه سوالات استخدامی از سایت طلافایل با نام [ نمونه سوالات استخدامی شرکت توسعه پلیمر‌پادجم – مهندسی مکانیک ] جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی جهت شرکت در آزمون استخدامی امسال شرکت شرکت توسعه پلیمر‌پادجم  ، جمع آوری ، تدوین و برای دانلود قرار گرفته است.

نمونه سوالات استخدامی شرکت توسعه پلیمر‌پادجم – مهندسی مکانیک

 

+ این بسته شامل نمونه سوالات دروس عمومی و تخصصی طبق دروس آزمون می باشد که در بی شک مطالعه آن باعث آشنایی بیشتر شما با نحوه سوالات و افزایش آمادگی شما داوطلبان عزیز خواهد شد.طلافایل سعی کرده است جهت تشکر از اعتماد کاربران و آمادگی بیشتر داوطلبین گرامی نمونه سوالات دروس عمومی را به رایگان به مجموعه اضافه نماید.

+ طبق متن آگهی استخدامی دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک شامل ترمودینامیک – سیالات – انتقال حرارت – استاتیک – مقاومت مصالح – دینامیک و ارتعاشات و دروس عمومی نیز زبان و ادبیات فارسی ، هوش و استعداد ، مبانی کامپیوتر و زبان انگلیسی خواهد بود.

+ سایت طلافایل با توجه به سابقه چندین ساله خود سعی کرده است با توجه به منابع موجود ، یکی از کامل ترین بسته ها شامل نمونه سوالات دروس تخصصی و عمومی را جهت آمادگی داوطبین گرامی آماده کند.

+ – + با توجه توضیحات محتویات شامل :

+ محتویات بسته: نمونه سوالات مهندسی مکانیک : ( 3335 سوال با جواب)

بخش اول : نمونه سوالات دروس تخصصی مهندسی مکانیک : ( 555 سوال با جواب)

+ 160 نمونه سوال استاندارد ترمودینامیک به همراه پاسخ تشریحی
+ 165 نمونه سوال استاندارد مکانیک سیالات به همراه پاسخ تشریحی
+ 60 نمونه سوال استاندارد انتقال حرارت به همراه پاسخ تشریحی
+ 110 نمونه سوال استاندارد استاتیک و مقاومت مصالح به همراه پاسخ
+ 60 نمونه سوال استاندارد دینامیک و ارتعاشات به همراه پاسخ تشریحی

بخش دوم : نمونه سوالات دروس عمومی مهندسی مکانیک : ( 2780 سوال با جواب) (رایگان)

+ 570 نمونه سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخ
+ 815 نمونه سوال استاندارد هوش و استعداد به همراه پاسخ
+ 765 نمونه سوال استاندارد مبانی کامپیوتر به همراه پاسخ
+ 630 نمونه سوال استاندارد زبان انگلیسی به همراه پاسخ

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ کاغذی ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه کمک آموزشی [ نمونه سوالات استخدامی پلیمر‌پادجم – مهندسی مکانیک ] با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی امسال شرکت پلیمر‌پادجم باعث افزایش آمادگی و ان شاء الله کمکی در راستای موفقیت شما در آزمون امسال باشد .

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت توسعه پلیمر‌پادجم – مهندسی مکانیک دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 38500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب