نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت امام خمینی

این بسته  با نام نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت امام خمینی از گروه کارشناسان طلافایل با توجه آزمون پیشروی این شرکت ، جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین شرکت در این آزمون قرار داده شده است.

– این مجموعه با توجه به مفاد آزمون امتحانی امسال و مطابق با دروس اعلامی آزمون آماده و عرضه گردیده است. براساس متن آزمون استخدامی ، آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی بوده که بخش عمومی و مشترک کلیه رشته ها شامل دروس امتحانی ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، کامپیوتر، هوش و توانمندی‌های ذهنی خواهد بود.

نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت امام خمینی

+ طبق متن آگهی استخدامی دروس عمومی کلیه رشته ها شامل توانمندی های ذهنی ، مهارت های ICDL و زبان انگلیسی خواهد بود.

+ سایت طلافایل با توجه به سابقه چندین ساله خود سعی کرده است با توجه به منابع موجود ، یکی از کامل ترین بسته ها را جهت آمادگی داوطبین گرامی آماده کند.

+ این بسته شامل اصل سوالات استخدامی شرکت نفت ، نمونه سوالات تألیفی و به همراه اصل سوالات استخدامی سازمان سنجش می باشد که در بی شک مطالعه آن باعث آشنایی بیشتر شما با نحوه سوالات و افزایش آمادگی شما داوطلبان عزیز خواهد شد.

+ سایت طلافایل با توجه به سابقه چندین ساله خود سعی کرده است با توجه به منابع موجود ، یکی از کامل ترین بسته ها را جهت آمادگی داوطبین گرامی آماده کند.

+ – + با توجه توضیحات محتویات در سه بخش شامل :

این مجموعه برای آزمون امسال بروزرسانی و آپدیت شده و در مجموعه حاوی بیش از 3365 نمونه سوالات در بخش های زیر می باشد.

+ بخش اول : قسمت نمونه سوالات دروس عمومی : ( 2345 سوال با جواب)

+ 665 نمونه سوال استاندارد ادبیات فارسی و آیین نگارش به همراه جواب
+ 360 نمونه سوال استاندارد زبان انگلیسی به همراه جواب
+ 645 نمونه سوال استاندارد کامپیوتر به همراه جواب
+ 675 نمونه سوال استاندارد هوش و توانمندی های ذهنی ( استعداد ) به همراه جواب

+ بخش دوم : اصل سوالات شرکت نفت و شرکت های وابسته : ( 360 سوال با جواب)
++ محتوای عین سوالات سالهای گذشته 83 تا 89 شرکت های نفت ، گاز ، پتروشیمی

+ 195 سوال زبان انگلیسی به همراه جواب
+ 165 سوال کامپیوتر به همراه جواب

+ بخش سوم : اصل سوالات استخدامی سازمان سنجش : (660 سوال با جواب تشریحی)

[اصل سوالات استخدامی برگزار شده سازمان سنجش آزمون های استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی ، دستیاران ستادی ، آموزش و پرورش ، تأمین اجتماعی و …. شامل اصل سوالات دروس فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL ) – ریاضی و آمار مقدماتی – زبان و ادبیات فارسی- معارف اسلامی – زبان انگلیسی عمومی – اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی -هوش و توانمندیهای عمومی سالهای 93 – 95 به تعداد 660 سوال میباشد.]

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ کاغذی ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه کمک آموزشی [ نمونه سوالات استخدامی شرکت پالایشگاه نفت امام خمینی ] با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی امسال شرکت پالایشگاه پالایش نفت امام خمینی باعث افزایش آمادگی و ان شاء الله کمکی در راستای موفقیت شما در آزمون امسال باشد .

» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت امام خمینی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 35500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب