نمونه سوالات استخدامی شرکت مهندسی مهار فن آوران – نگهبان

این مجموعه کمک آموزشی از سایت طلافایل با نام [ نمونه سوالات استخدامی شرکت مهندسی مهار فن آوران – نگهبان ] جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی جهت شرکت در این آزمون استخدامی ، جمع آوری ، تدوین و برای دانلود قرار گرفته است.

این مجموعه با توجه متن آگهی های استخدامی شغل نگهبانی تهیه گردیده و شامل نمونه سوالات تألیفی آزمونهای مختلف استخدامی مختلف به همراه پاسخ طبق مفاد و دروس آزمون می باشد که در قالب یک پکیج کمک آموزشی جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین آماده گردیده است.

نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت مهندسی مهار فن آوران - شغل نگهبان

– با توجه به متن آگهی های استخدامی دروس سوالات شغل نگهبان شامل دروس اطلاعات عمومی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، مبانی کامپیوتر، زبان عمومی انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی خواهد بود .

– از همین رو سایت ما ضمن توجه به کیفیت و کمیت سوالات انتخابی براساس دروس آزمون استخدامی ، مجموعه ای کمک آموزشی منتخب زیر را تنظیم و برای دانلود قرار داده که حاوی محتویات زیر می باشد.

+ – + با توجه توضیحات محتویات این بسته شامل : ( 4090 سوال و جواب )

+ 650 نمونه سوال استاندارد اطلاعات عمومی به همراه با پاسخ
+ 570 نمونه سوال استاندارد زبان و ادبیـات فـارسی به همراه با پاسخ
+ 720 نمونه سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه با پاسخ
+ 570 نمونه سوال استاندارد مبانی کامپیوتر به همراه با پاسخ
+ 830 نمونه سوال استاندارد زبان عمومی انگلیسی به همراه با پاسخ
+ 750 نمونه سوال استاندارد هوش و استعداد تحصیلی به همراه با پاسخ

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مهم : این مجموعه برای کلیه مشاغل و مقاطع تحصیلی مناسب می باشد.

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون امسال
۳- حاوی سوالات جدید
۴- حاوی سوالات چهارگزینه ای
۵- کمیت و کیفیت بالا
6- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
7- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه کمک آموزشی [ نمونه سوالات استخدامی شرکت مهندسی مهار فن آوران شغل نگهبان ] با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی شرکت مهندسی مهار فن آوران برگ برنده شما نسبت به سایر رقبا باشد و با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت مهندسی مهار فن آوران – نگهبان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 26500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب