نمونه سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور

این مجموعه کمک آموزشی با نام نمونه سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور حاوی نمونه سوالات افزایش آمادگی برای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور و سازمان امور اراضی کشور [ مناسب تمامی مشاغل و رشته ها ] که توسط سایت طلافایل با توجه مفاد آزمون امسال قرار داده شده است.

– این مجموعه با توجه به مفاد آزمون امتحانی امسال [ آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور ] آماده و عرضه گردیده است. طبق متن آزمون استخدامی ، آزمون عمومی و مشترک شامل دروس فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و استعداد تحصیلی و سوالات تخصصی نیز متناسب با شغل و رشته مورد نظر خواهد بود.

نمونه سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور دستگاههای اجرایی

– با توجه به توضیحات و دروس آزمون استخدامی فراگیر و متمرکز دستگاه‌ های اجرایی کشور و سازمان امور اراضی کشور ، سایت طلافایل مجموعه زیر را که شامل نمونه سوالات تألیفی دروس به همراه اصل سوالات عمومی استخدامی دستگاههای اجرایی و سازمان ها و ارگان های دولتی را جهت دانلود و مطالعه و افزایش سطح آمادگی داوطلبین برای آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی کشور قرار داده است.

++ محتوای این مجموعه با توجه توضیحات در دو بخش کلی شامل : [4330 سوال و جواب]

++ بخش اول : نمونه سوالات دروس آزمون : ( 3670 سوال و جواب )

+ 570 سوال فناوری اطلاعات ( مهارت های هفتگانه ICDL ) به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 350 سوال ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 550 سوال زبان و ادبـیات فارسـی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 520 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 500 سوال زبان انگــلیـسی عمــومی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 630 سوال اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 550 سوال هوش و استعداد تحصیلی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )

+ بخش دوم: اصل سوالات استخدامی آزمونهای استخدامی ارگان های دولتی : (660 سوال با جواب تشریحی)

[اصل سوالات استخدامی برگزار شده دستگاه های اجرایی و سازمان سنجش : آزمون های استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی ، آموزش و پرورش ، تأمین اجتماعی و …. که شامل اصل سوالات دروس فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL ) – ریاضی و آمار مقدماتی – زبان و ادبیات فارسی- معارف اسلامی – زبان انگلیسی عمومی – اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی -هوش و توانمندیهای عمومی سالهای 93 – 95 به تعداد 660 سوال میباشد که مطالعه آن مشابه آن است که شما تجربه همه آزمون های قبلی را خواهید داشت.]

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، لبتاب ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون امسال
۳- حاوی سوالات جدید
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات ، می تواند در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور عامل برتری شما نسبت به سایر شرکت کنندگان باشد .

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 28500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب