نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی دزفول – سرایدار / نگهبان

مجموعه آموزشی از نمونه سوالات استخدامی آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی دزفول از سایت طلافایل با نام [ نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی دزفول – سرایدار / نگهبان ] ، جهت افزایش آمادگی داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی آماده و برای دانلود و مطالعه قرار داده شده است .

– با توجه متن آخرین آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی دزفول برای شغل نگهبان و سرایداری ، سوالات آزمون شامل: سوالات عمومی شامل ۳۰ سوال ( ادبیات فارسی ، معارف اسلامی و اطلاعات عمومی ) به صورت چهارگزینه ای می باشد. ضمناً یک پاسخ صحیح به ازای هر چهار پاسخ غلط، حذف خواهد شد.

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی دزفول - سرایدار نگهبان

+ با توجه به توضیحات ارائه شده ، محتویات این مجموعه کمک آموزشی سایت طلافایل برای آمادگی بیشتر جهت شرکت در آزمون استخدامی نگهبان / سرایدار دانشگاه علوم پزشکی دزفول شامل موارد زیر می باشد.

++- محتویات این مجموعه باتوجه به توضیحات ارائه شده شامل : ( مجموعاً 1940 سوال با جواب )

+ 570 سوال چهار گزینه ای ادبــیات فــارسی به همراه جواب [ مناسب شغل نگهبان و سرایدار ]
+ 720 سوال چهار گزینه ای معـارف اسـلامی به همراه جواب [ مناسب شغل نگهبان و سرایدار ]
+ 650 سوال چهار گزینه ای اطلاعات عمومی به همراه جواب [ مناسب شغل نگهبان و سرایدار ]

– توجه : تمامی سوالات دارای پاسخنامه و فرمت فایل ها پی دی اف ( PDF ) و با قابلیت پرینت و کپی بوده و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و موبایل و رایانه خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات استاندارد
2- حاوی سوالات مطابق دروس آزمون
3- کمیت و کیفیت بالا
4- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
5- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه آموزشی نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی دزفول و بیمارستان های تابعه ( شغل سرایدار و نگهبان )  با توجه به محتویات که بصورت مختصر توضیح داده شد می تواند در کنار مطالعه و اطلاعات شما در آزمون استخدامی عامل برتری و افزایش شانس شما نسبت به سایر رقبا باشد .
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی دزفول – سرایدار / نگهبان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 21500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب