نمونه سوالات استخدامی مرکز آموزش عالی فیروزآباد – کارشناس آموزش

+ این مجموعه کمک آموزشی با نام نمونه سوالات استخدامی مرکز آموزش عالی فیروزآباد – کارشناس آموزش حاوی نمونه سوالات جهت افزایش آمادگی داوطبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی مرکز آموزش عالی فیروزآباد شغل کارشناس آزمایشگاه ( همه رشته های مجاز برای این شغل ) می باشد که به منظور قرارگیری در شرایط آزمون ، افزایش آمادگی و آشنایی با نحوه شیوه آزمون های استخدامی ، جمع آوری ، تدوین و برای مطالعه داولبین گرامی قرار داده شده است.

مرکز آموزش عالی فیروزآباد

++ با توجه به متن آخرین آگهی استخدامی دروس آزمون شغل کارشناس آموزش بشکل زیر خواهد بود :

+ 80 سوال شامل : ۱۰ سوال ریاضیات ،۱۰ سوال زبان انگلیسی عمومی ، 20 سوال مهارتهای عمومی کامپیوتر ، ۱۰ سوال آیین نگارش ، 3۰ سوال هوش و استعداد به صورت تستهای چهار گزینه ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان می بایست در مدت ۱۲۰ دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

++ از همین رو سایت طلا فایل مجموعه کمک آموزشی و تألیفی پیشنهادی زیر برای شغل کارشناس آموزش ( مدرک کارشناسی در یکی از رشته های گروه علوم تربیتی و رشته های تحصیلی مدیریت آموزش عالی،مدیریت (مدیریت،مدیریت منابع انسانی،مدیریت دولتی) ،تعلیم و تربیت اسلامی،سنجش و اندازه گیری و روان سنجی، روانشناسی تربیتی ) را با توجه دروس آزمون از منابع موجود و مختلف ( آزمون های استخدامی ، دانشگاهی و…. ) جهت شرکت و آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان گرامی آماده نموده و برای دانلود قرار داده است.

++ – این مجموعه شامل و در برگیرنده موارد زیر می باشد : [2820 سوال با جواب]

+ 500 نمونه سوال استاندارد ریاضیات به همراه با پاسخ تشریحی
+ 530 نمونه سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی به همراه با پاسخ
+ 885 نمونه سوال استاندارد مهارت های عمومی کامپیوتر به همراه با پاسخ
+ 230 نمونه سوال استاندارد آیین نگارش علمی به همراه با پاسخ
+ 675 نمونه سوال استاندارد هوش و استعداد تحصیلی به همراه با پاسخ

+ توجه : کلیه نمونه سوالات دارای پاسخ بوده و فایل ها دارای قبلیت پرینت ( چاپ کاغذی ) و کاربران گرامی نیز می توانند فایل سوالات را در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایند.

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه آموزشی سایت طلافایل حاوی نمونه سوالات کامل دروس بوده که ان شاء الله در آزمون استخدامی شرکت مرکز آموزش عالی فیروزآباد شغل کارشناس آموزش باعث افزایش شانس و آمادگی شما نسبت به سایر رقیبان باشد.پس وقت و زمان را از دست ندهید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی مرکز آموزش عالی فیروزآباد – کارشناس آموزش دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 35500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب