نمونه سوالات آزمون استخدامی نیروی انتظامی افسری

– این مجموعه [ نمونه سوالات آزمون استخدامی نیروی انتظامی افسری ] از سایت طلافایل حاوی نمونه سوالات مناسب برای آزمون استخدامی نیروی انتظامی مقطع و رسته افسری می باشد که توسط گروه کارشناسان طلافایل گردآوری ، تدوین و عرضه گردیده است.

– کارشناسان ما سعی کرده اند برخلاف محصولات و سایت های مشابه که سوالات بدون محتویات و شباهت به سوالات آزمون را بفروش می رسانند یک مجموعه کامل و جامع که از نمونه سوالات دروس را گردآوری و طبق سرفصل های آزمون پیش رو  تنظیم و در این مجموعه جهت دانلود و مطالعه قرار دهند.

سوالات آزمون استخدامی نیروی انتظامی افسری

+ با توجه به توضیحات ارائه شده ، محتویات این مجموعه کمک آموزشی و پیشنهادی طلافایل با توجه به سرفصل های آزمون پیش رو شامل موارد زیر می باشد.

++- محتویات این مجموعه باتوجه به توضیحات ارائه شده شامل :

+ 320 سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی به همراه جواب
+ 520 سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه جواب
+ 550 سوال استاندارد ریاضی و آمار مقدماتی به همراه جواب
+ 330 سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی به همراه جواب
+ 475 سوال استاندارد هـوش و توانمنـدی هـای عمومـی به همراه جواب
+ 450 سوال استاندارد فناوری اطلاعات و آی سی دی ال به همراه جواب
+ 350 سوال استاندارد اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه جواب

+ توجه : کلیه سوالات همراه با پاسخ بوده و دارای قبلیت پرینت و چاپ کاغذی می باشد ( همچنین کابران گرامی می توانند فایل نمونه سوالات در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایند ) .

– این بسته به مدت محدودی با تخفیف ویژه در طلافایل عرضه می شود و شما هم اکنون با داشتن رمز دوم کارت عابر خود می توانید بلافاصله بعد از پرداخت قیمت محصول ، فایل ها را دانلود نموده و گامی بلند به سوی استخدام شدن خود در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بردارید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی نیروی انتظامی افسری دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 25500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب