نمونه سوالات استخدامی تصدی امر قضا – داوطلبین حوزوی برادران

این مجموعه کمک آموزشی از سایت طلافایل با نام [ نمونه سوالات استخدامی تصدی امر قضا – داوطلبین حوزوی برادران ] جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی جهت شرکت در آزمون استخدامی تصدی امر قضا [ جذب اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء ] جمع آوری ، تدوین و برای دانلود قرار گرفته است.

محتویات بسته با توجه متن آگهی تهیه گردیده و شامل نمونه سوالات آزمونهای مختلف استخدامی ، حوزه و تست های مختلف به همراه پاسخ می باشدکه در قالی یک پکیج کمک آموزشی جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین آماده گردیده است.

– با توجه به متن آگهی های مواد امتحانی و ضرایب برای داوطلبان حوزوی برادران شامل  اصول فقه : جلد ۱ کفایه الاصول (از ابتدای کتاب تا پایان المقصد الخامس) ۲- متون فقه: بیع مکاسب (از ابتدای کتاب تا اول خیارات) خواهد بود .

نمونه سوالات آزمون جذب اختصاصی تصدی امر قضا - داوطلبین حوزوی برادران

– از همین رو سایت ما ضمن توجه به کیفیت و کمیت سوالات انتخابی بر اساس دروس آزمون ، مجموعه های کمک آموزشی منتخب زیر را تنظیم و برای دانلود قرار داده است.

+ – + محتویات با توجه به دورس آزمون داوطلبین حوزوی برادران شامل :

+ 100 نمونه سوال ( متون فقه ) بیع مکاسب به همراه پاسخ
+ 160 نمونه سوال ( متون فقه ) بیع مکاسب فاقد جواب
+ 240 نمونه سوال ( اصول فقه ) جلد یک کفایه الاصول فاقد جواب

//+ توجه : تمامی سوالات و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

-همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه کمک آموزشی [ نمونه سوالات استخدامی تصدی امر قضا – داوطلبین حوزوی برادران ] با توجه به محتویات می تواند در آزمون جذب اختصاصی تصدی امر قضا برگ برنده شما نسبت به سایر رقبا باشد و با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی تصدی امر قضا – داوطلبین حوزوی برادران دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 35500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب