اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 93

+ سایت طلافایل به درخواست کابران ، اصل سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 93 را برای دانلود و مطالعه قرار داده است.

– با توجه به اینکه در هر آزمون استخدامی مطالعه سوالات دوره های گذشته می تواند یکی از عوامل موفقیت در آزمون باشد ، گروه طلافایل این دفترچه که شامل اصل سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی مشترک کلیه رشته ها و مشاغل بوده است را جهت مطالعه داوطلبین شرکت در آزمون امسال قرار داده است.

اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 93

+ این مجموعه با توجه به محتویات زیر و شباهت زیاد سوالات استخدامی ، می تواند منبع مناسب و معتبری برای مطالعه جهت آمادگی برای شرکت در آزمون آتی باشد.

++ محتویات اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 93 شامل :

+ 15 سوال ریاضی و آمار مقدماتی
+ 15 سوال زبـان و ادبـیات فارسی
+ 15 سوال معارف اسلامی
+ 15 سوال زبـان انگلیـسی
+ 15 سوال شناخت تأمین اجتماعـی
+ 15 سوال اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی
+ 15 سوال آشنایی بـا رایـانه (ICDL)

+ توجه :  فایل دریافتی دارای قبلیت پرینت می باشد و همچنین کابران گرامی می توانند فایل سوالات را در کامپیوتر ، تبلت و یا مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایند  .

+ این مجموعه در برای کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی آزمون مناسب می باشد .

++ مزیت های منحصربه فرد این مجموعه :

١- حاوی اصل سوالات مربوط  به سال ٩٣
٢- حاوی سوالات غیر تکراری در سایت های مشابه

+- این مجموعه  به اینکه حاوی اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 93 می باشد ، برای تمام مقاطع تحصیلی مناسب بوده و مطالعه آن میتواند باعث افزایش شانس قبولی شما در آزمون امسال باشد. همین الان با دانلود و مطالعه این مجموعه از رقبای خود پیشی بگیرید.

» چطور این مجموعه اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال 93 دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 24500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب