پاورپوینت پرورش مدیران آینده

مشخصات پاورپوینت پرورش مدیران آینده :

موضوعات دربرگیرنده : رهبری، مدیریت، مدیر، استعدادیابی، منابع انسانی،آینده نگری،پرورش،آینده مدیران،برنامه ریزی

تعداد صفحات          : 60 صفحه

درباره پاورپوینت :

power-point-tala.irاین پاورپوینت ( پاورپوینت پرورش مدیران آینده ) به تشریح اصول، مبانی، و روش های استعدادیابی و پرورش مدیران آینده می پردازد.در این پاورپوینت آشنایی با بهترین تجارب جهانی و نقد و تحلیل تجارب داخلی ارائه شده است.

 مفاهیمی مانند: تامین نیازهای آینده سازمان در مشاغل کلیدی به ویژه مناصب مدیریتی، تامین نیروی انسانی، رتبه بندی افراد براساس قابلیت ها، انواع مدل های استعدادیابی و تست های استعدادیابی در این پاورپوینت تشریح شده اند. با مطالعه این پاورپوینت که در بردارنده 60 صفحه است، مطالب مفیدی را در ارتباط با استعدادیابی در مقیاس جهانی خواهید آموخت.

» چطور این مجموعه پاورپوینت پرورش مدیران آینده دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود پاورپوینت پرورش مدیران آینده به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 6000 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب