نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت فولاد کاوه اروند

این مجموعه آموزشی پیشنهادی از سایت طلافایل جهت آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد کاوه اروند تهیه و برای دانلود قرار داده شده است.

– با توجه به متن آخرین آگهی آزمون استخدامی این شرکت مفاد آزمون و دروس عمومی و تخصصی مشخص نگردیده است از همین رو سایت طلافایل با توجه به تجربیات بسته آموزشی زیر را جهت دانلود و مطالعه پیشنهاد می کند.

نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت فولاد کاوه اروند

– محتویات این بسته کمک آموزشی جهت بالا بردن سطح آمادگی و قرارگیری در شرایط آزمون با توجه به توضیحات شامل نمونه سوالات آزمون های مختلف استخدامی  به همراه پاسخ که محتویات به شرح زیر می باشد .

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل : ( 2995 سوال و حواب)

+ 320 سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخ
+ 520 سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه پاسخ
+ 550 سوال استاندارد ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخ
+ 330 سوال استاندارد زبان انگلیسی به همراه پاسخ
+ 475 سوال استاندارد هوش و استعداد تحصیلی به همراه پاسخ
+ 450 سوال استاندارد کامپیوتر و آی سی دی ال به همراه پاسخ
+ 350 سوال استاندارد اطلاعات عمومی ، سیاسی و مبانی قانونی به همراه پاسخ

– توجه : تمامی سوالات دارای پاسخنامه و فرمت فایل ها پی دی اف ( PDF ) و با قابلیت پرینت و کپی بوده و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و م,بایل و رایانه خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ این مجموعه برای کلیه رشته های و گرایش ها و مقاطع تحصیلی مناسب است.

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی شرکت فولاد کاوه اروند باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و مطالعه این مجموعه را آغاز کنید…

» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت فولاد کاوه اروند دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 26500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب