نمونه سوالات استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی

این مجموعه کمک آموزشی نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتیاز سایت طلافایل با توجه سومین آزمون استخدانی فراگیر دستگاه‌ های اجرایی کشور ، جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین شرکت در این آزمون قرار داده شده است.

– این مجموعه با توجه به مفاد آزمون امتحانی امسال سازمان تعزیرات حکومتی [ آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور] آماده و عرضه گردیده است. طبق متن آزمون استخدامی امسال آزمون در کلیه مقاطع تحصیلی و رشته های شغلی سازمان تعزیرات حکومتی در قسمت مشترک آزمون شامل دروس فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و استعداد تحصیلی خواهد بود.

نمونه سوالات استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی

– با توجه به توضیحات و سرفصل های آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی ( فراگیر دستگاه‌ های اجرایی کشور ) ، کارشناسان ما مجموعه پیشنهادی زیر را جهت دانلود و مطالعه و افزایش سطح آمادگی داوطلبین به همراه اصل دفترچه آزمون یک دوره قرار داده است.

++ محتوای این مجموعه با توجه توضیحات شامل : ( 3370 سوال و جواب )

+ 570 سوال فناوری اطلاعات ( مهارت های هفتگانه ICDL ) به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 350 سوال ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 550 سوال زبان و ادبـیات فارسـی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 520 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 500 سوال زبان انگــلیـسی عمــومی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 330 سوال اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )
+ 550 سوال هوش و استعداد تحصیلی به همراه پاسخ ( ویژه آزمون امسال )

++ به همراه : دفترچه سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ( خرداد ۹۴ ) + جواب
شامل : فناوری اطلاعات ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی ،اطلاعات عمومی ، اجتماعی و مبانی قانون ،هوش و استعداد تحصیلی

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون امسال
۳- حاوی سوالات جدید
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- به همراه اصل دفترچه سوالات دوره گذشته
7- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی ( آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور ) عامل برتری شما نسبت به سایر شرکت کنندگان باشد . پس وقت و زمان را از دست ندهید و با مطالعه مجموعه نمونه سوالات استخدامی گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بردارید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 27500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب