نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت تعمیرات نیروی برق فارس

+ این مجموعه کمک آموزشی با نام نمونه سوالات استخدامی شرکت تعمیرات نیروی برق فارس حاوی نمونه سوالات جهت افزایش آمادگی داوطبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی مشاغل تکنسین و کارشناس خط ، کارشناس حفاظت و کارشناس پست ( ردیف های شغلی 1 تا 3 ) می باشد که به منظور قرارگیری در شرایط آزمون ، افزایش آمادگی و آشنایی با نحوه شیوه آزمون های استخدامی ، جمع آوری ، تدوین و برای مطالعه داولبین گرامی قرار داده شده است.

++ با توجه به متن آگهی استخدامی دروس آزمون عناوین شغلی 1 تا 3 بشکل زیر خواهد بود :

تعداد سوالات آزمون 120 سوال شامل 60 سوال تخصصی در زمینه شغل مورد تقاضا(مدارهای الکتریکی،مبانی و سیستم های قدرت،ماشینهای الکتریکی)،10 سوال ریاضیات،10 سوال زبان انگلیسی عمومی ،10 سوال مهارت های عمومی کامپیوتر و30 سوال هوش بصورت تستهای چهار گزینه ای دارای نمره منفی خواهد بود که داوطلبان باید در مدت 120 دقیقه به این سوالات پاسخ دهند.

نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت تعمیرات نیروی برق فارس

++ از همین رو سایت طلا فایل مجموعه کمک آموزشی و تألیفی پیشنهادی زیر را با توجه دروس عمومی و تخصصی از منابع موجود و مختلف ( آزمون های استخدامی ، دانشگاهی و…. )  جهت شرکت و آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان گرامی آماده نموده و برای دانلود قرار داده است.

++ – این مجموعه کامل شامل سه بخش کلی و در برگیرنده موارد زیر می باشد : [3320 سوال با جواب]

+ بخش اول – نمونه سوالات دروس عمومی شامل :

+ 500 نمونه سوال ریاضیات به همراه پاسخ
+ 330 نمونه سوال زبان انگلیسی به همراه با پاسخ
+ 865 نمونه سوال مهارت های عمومی کامپیوتر ( ICDL ) به همراه پاسخ
+ 750 نمونه سوال هوش و استعداد به همراه پاسخ

+ بخش دوم – نمونه سوالات و جزوات دروس تخصصی شامل :

+ 100 نمونه سوال درس مدارهای الکتریکی با پاسخ
+ 80   نمونه سوال درس بررسی سیستم های قدرت با پاسخ
+ 35   نمونه سوال درس ماشین های الکتریکی با پاسخ

++ بخش سوم – اصل دفترچه سوالات سالهای قبل سازمان سنجش : ( 660 سوال با جواب )

+ عین و اصل سوالات سازمان سنجش با پاسخ تشریحی
[اصل دفترچه سوالات آزمون های استخدامی برگزار شده سازمان سنجش شامل سوالات فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL ) – ریاضی و آمار مقدماتی – زبان و ادبیات فارسی- معارف اسلامی – زبان انگلیسی عمومی – اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی -هوش و توانمندیهای عمومی سالهای 93 تا 95 به تعداد 660 سوال میباشد.]
 

+ توجه : کلیه نمونه سوالات دارای پاسخ بوده و فایل ها دارای قبلیت پرینت می باشد ( همچنین کابران گرامی می توانند فایل سوالات را در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایند ) .

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه آموزشی سایت طلافایل حاوی نمونه سوالات و جزوات در دو بخش دروس عمومی و تخصصی به همراه اصل سوالات سازمان سنجش بوده که ان شاء الله در آزمون استخدامی شرکت تعمیرات نیروی برق فارس باعث افزایش شانس و آمادگی شما نسبت به سایر رقیبان باشد.پس وقت و زمان را از دست ندهید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت تعمیرات نیروی برق فارس دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 45500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب