نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان

– این بسته از تیم آموزشی طلافایل با نام نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان حاوی نمونه سوالات مناسب آموزشی برای داوطلبین شرکت در آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان می باشد.

– کارشناسان ما سعی کرده اند برخلاف محصولات و سایت های مشابه که سوالات بدون محتویات و شباهت به سوالات آزمون های استخدامی را بفروش می رسانند یک مجموعه کامل و جامع از سوالات که بیشترین تکرار را در آزمون های ادوار مختلف را داشته اند را جهت مطالعه و افزایش سطح آمادگی داوطلبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان گردآوری و عرضه کنند.

نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان

+ با توجه به توضیحات ارائه شده ، محتویات این مجموعه آموزشی برای شرکت در آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان شامل موارد زیر می باشد.

++- محتویات این مجموعه باتوجه به توضیحات ارائه شده شامل :

+ 520 سوال استاندارد و پرتکرار معارف اسلامی به همراه جواب
+ 320 سوال استاندارد و پرتکرار زبان و ادبیات فارسی به همراه جواب
+ 550 سوال استاندارد و پرتکرار ریاضی و آمار مقدماتی به همراه جواب
+ 330 سوال استاندارد و پرتکرار زبان انگلیسی عمومی به همراه جواب
+ 475 سوال استاندارد و پرتکرار هـوش و توانمنـدی هـای عمومـی به همراه جواب
+ 450 سوال استاندارد و پرتکرار فناوری اطلاعات و آی سی دی ال به همراه جواب
+ 350 سوال استاندارد و پرتکرار اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه جواب

– توجه : تمامی سوالات دارای پاسخنامه و فرمت فایل ها پی دی اف ( PDF ) و با قابلیت پرینت و کپی بوده و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل و رایانه خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ این مجموعه برای کلیه رشته های و گرایش ها و مقاطع تحصیلی این آزمون مناسب است.

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
2- حاوی سوالات جدید
3- کمیت و کیفیت بالا
4- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
5- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه آموزشی نمونه سوالات آزمون استخدامی ورزش و جوانان با توجه به محتویات که بصورت مختصر توضیح داده شد می تواند در آزمون استخدامی عامل برتری شما نسبت به سایر رقبا باشد .
++ توجه : برای مشاهده و دانلود نمونه سوالات تخصصی سایر رشته ها و مشاغل آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان اینجا را کلیک کنید
» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت ورزش و جوانان به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 2900 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب