نمونه سوالات استخدامی شرکت پالایش نفت تهران

این مجموعه نمونه سوالات کمک آموزشی [ نمونه سوالات استخدامی شرکت پالایش نفت تهران ] از گروه طلافایل جهت آزمون شرکت پالایش نفت تهران تهیه ، تدوین و برای دانلود قرار داده شده است.

با توجه به متن آزمون استخدامی امسال موارد آزمون استخدامی برای مقاطع دیپلم فقط شامل قسمت عمومی و برای مقاطع کاردانی و کارشناسی علاوه بر آزمون عمومی بصورت مجزا دارای سوالات تخصصی نیز می باشد.

نمونه سوالات شرکت پالایش نفت تهران

– مواد آزمون استخدامی بر اساس آخرین متن آگهی استخدام شامل زبان وادبیات فارسی، زبان انگلیسی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی است که برای داوطلبان کلیه مقاطع و رشته های تحصیلی بصورت مشترک برگزار می گردد.

– سوالات این مجموعه شامل نمونه سوالات تألیفی آزمون های مختلف استخدامی می باشد که باتوجه به سرفصل های آزمون در این مجموعه گنجانده شده است.

-+ با توجه به توضیحات ارائه شده محتویات این مجموعه شامل :

-+- 550 سوال زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه ( جواب )

-+- 630 سوال زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه ( جواب )

-+- 490 سوال کامپیوتر به همراه پاسخنامه ( جواب )

-+- 410 سوال هوش و استعداد تحصیلی به همراه پاسخنامه ( جواب )

— کابران گرامی نمونه سوالات تخصصی نیز بزودی در سایت قرار داده می شود.

— برای دانلود نمونه سوالات تخصصی اینجا را کلیک نمایید .

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت پالایش نفت تهران دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 23500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب