نمونه سوالات استخدامی شرکت هواپیمایی کیش

این مجموعه از گروه کارشناسان طلافایل جهت آمادگی داوطلبین گرامی شرکت در آزمن استخدامی شرکت هواپیمایی کیش گردآوری ، تنظیم و در این مجموعه برای دانلود قرار داده شده است.

– مجموعه حاوی نمونه سوالات پرتکرار استخدامی در دروس مختلف به همراه یک مجموعه نمونه سوال PPL خلبانی و کتاب دانستنیهای صنعت هوانوردی و خلبانی است.

دانلود نمونه سوالات استخدامی هواپیمایی کیش

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل :

-1- قسمت نمونه سوالات استخدامی استاندارد به همراه پاسخ :

300 نمونه سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه
390 نمونه سوال استاندارد رایانه و آی سی دی ال به همراه پاسخنامه
200 نمونه سوال استاندارد هوش و استعداد ریاضی به همراه پاسخنامه
300 نمونه سوال استاندارد اطلاعات عمومی به همراه پاسخنامه
300 نمونه سوال استاندارد ریاضیات و آمار به همراه پاسخنامه
300 نمونه سوال استاندارد زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه

-2- نمونه سوالات PPL  در قالب 280 صفحه به زبان انگلیسی به همراه پاسخ تشریحی

-3- کتاب دانستنیهای صنعت هوانوردی و خلبانی

– توجه : تمامی سوالات دارای پاسخنامه و فرمت فایل ها پی دی اف ( PDF ) و با قابلیت پرینت و کپی بوده و همچنین میتوانید فایل ها را در موبایل ، کامپیوتر ، تبلت یا لپتاپ خود مشاهده و مطالعه نمایید .

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه کاملترین مجموعه بوده و با توجه به اینکه دربرگیرنده نمونه سوالات تألیفی عمومی آزمون های مختلف استخدامی ، نمونه سوالات آزمون پی پی ال خلبانی و کتاب دانستنی های صنعت هوانوردی و خلبانی می باشد که می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی هواپیمایی کیش باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و با مطالعه این مجموعه از رقبای خود پیشی بگیرید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت هواپیمایی کیش دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 48000 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب