نمونه سوالات استخدامی شرکت هماتک

این مجموعه از نمونه سوالات جهت آمادگی داوطبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی شرکت مهندسی ، تعمیر و نگهداری هواپیما ” هماتک “ آماده و عرضه گردیده است.

با توجه به متن آگهی استخدام این شرکت منابع و مفاد آزمون استخدامی شامل هوش و اطلاعات عمومی ، زبان انگلیسی (در حد دیپلم) و معارف اسلامی خواهد بود.

از همین رو کارشناسان ما ضمن قرار دادن ضمن توجه به مفاد آزمون استخدامی ، مجموعه ای از نمونه سوالات پرتکرار استخدامی بر مبنای سرفصل های آزمون گردآوری تنظیم و برای دانلود قرار داده است.

+ – + با توجه توضیحات محتویات این بسته شامل :

– 475 نمونه سوال استاندارد و پر تکرار هوش و استعداد به همراه با پاسخنامه
– 300 نمونه سوال استاندارد و پر تکرار اطلاعات عمومی به همراه با پاسخنامه
– 300 نمونه سوال استاندارد و پر تکرار ربان انگلیسی  به همراه  با  پاسخنامه
– 300 نمونه سوال استاندارد و پر تکرار معارف اسلامی   به همراه با پاسخنامه
+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات غیر تکراری و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون
۳- حاوی سوالات جدید
۴- حاوی سوالات پرتکرار
۵- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
۶- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
 
– همنطور که ملاحضه کردید این مجموعه هر آنچه که شما برای قبولی در آزمون استخدامی بانک قوامین لازم است را داراست ، پس وقت و زمان را از دست ندهید و با دانلود و مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت هماتک دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت هماتک به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 2600 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب