نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت بهران

این مجموعه حاوی نمونه سوالات مناسب جهت آمادگی داوطلبین شرکت در آزمون استخدامی شرکت نفت بهران می باشد که جهت دانلود و مطالعه قرار گرفته است.

+- با توجه به متن آخرین آگهی استخدامی امسال شرکت نفت بهران، مفاد و دروس آزمون کلیه رشته ها یکسان بوده و شامل ۱- GMAT (هوش ، استدلال منطقی و حل مساله) ۲-  زبان انگلیسی عمومی  ۳-ICDL (فناوری اطلاعات و مهارت های هفتگانه) خواهد بود .

– این بسته حاوی اصل سوالات استخدامی شرکت نفت به همراه نمونه سوالات ترکیبی و تألیفی پرتکرار  آزمون های  مختلف استخدامی به همراه جواب  که به عنوان نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت بهران تهیه و آماده دانلود گردیده است.

نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت بهران

+ این مجموعه با توجه به مفاد و دروس آزمون  امسال شرکت پالایش نفت بهران تهیه گردیده و شامل اصل سوالات استخدامی شرکت نفت به همراه نمونه سوالات تألیفی  استخدامی به شرح زیر می باشد.این نمونه برای تمامی رشته ها و مشاغل ( کارگر تولید ، کاردان تولید ، تکنسین ابزار دقیق ، لوله کش ، جوشکار ، مکانیک عمومی ، کارگر سوئیتینگ ، راننده لیفتراک ، کارگر انبار ، آشپز ، کارگر خدمات ) مناسب می باشد.

+ – + با توجه توضیحات محتویات این بسته شامل : (2840 سوال همراه با جواب )

+ بخش اول : نمونه سوالات مطابق با دروس آزمون تمامی مشاغل و رشته ها :

+ 975 نمونه سوال ICDL (فناوری اطلاعات و مهارت های هفتگانه) به همراه جواب
+ 675 نمونه سوال  GMAT (هوش ، استدلال منطقی و حل مساله) به همراه جواب
+ 830 نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی به همراه جواب

+ بخش دوم : اصل سوالات شرکت نفت :
++ محتوای عین سوالات سالهای گذشته 83 تا 89 شرکت های نفت ، گاز ، پتروشیمی

+ 195 سوال زبان انگلیسی به همراه جواب
+ 165 سوال کامپیوتر به همراه جواب

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//
//+ توجه : این بسته از نمونه سوالات برای تمام مقاطع تحصیلی مناسب می باشد.//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
۲- بروز رسانی و آپدیت شده برای آزمون امسال
۳- حاوی اصل سوالات شرکت نفت
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به  محتویات، می تواند برگ برنده شما نسبت به سایر رقبا باشد ، پس وقت و زمان را از دست ندهید…..
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت بهران دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 22500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب