نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت ثمین گستر

این بسته کمک آموزشی پیشنهادی با نام نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت ثمین گستر از سایت طلافایل با توجه آزمون پیشروی این شرکت ،جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین قرار داده شده است.

– این مجموعه با توجه به مفاد آزمون و مطابق با دروس اعلامی آخرین آزمون آماده و عرضه گردیده است. براساس متن آخرین آزمون استخدامی شرکت ثمین گستر آزمون در کلیه مقاطع تحصیلی و رشته های شغلی در قسمت آزمون توانمندی های عمومی شامل  1 – زبان و ادبیات فارسی 2 – زبان انگلیسی (عمومی) 3 – ریاضی و آمار مقدماتی  4–‏ فن آوری اطلاعات 5 – معارف اسلامی 6 – اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون در مجموع به تعداد (60) سوال به صورت چهار گزینه ای با اعمال ضریب 0/5 ( نیم ) طراحی می گردد. ضمناً نیم نمره منفی به ازای هر چهار پاسخ غلط محاسبه خواهد شد.

نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت ثمین گستر

– با توجه به توضیحات و سرفصل های نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت ثمین گستر ، کارشناسان طلافایل مجموعه تألیفی و پیشنهادی زیر را جهت دانلود و مطالعه و افزایش سطح آمادگی داوطلبین قرار داده اند .

++ محتوای این مجموعه با توجه توضیحات شامل : ( 2820 سوال و جواب )

+ 550 سوال زبـان و ادبــیات فارسی به همراه پاسخ (ویژه آزمون شرکت ثمین گستر )
+ 500 سوال زبان انگلیسی عمومی به همراه پاسخ ((ویژه آزمون شرکت ثمین گستر )
+ 350 سوال ریاضی و آمار مـقدماتی به همراه پاسخ (ویژه آزمون شرکت ثمین گستر )
+ 570 سوال فناوری اطلاعات به همراه پاسخ (ویژه آزمون شرکت ثمین گستر )
+ 520 سوال معارف اسـلامی به همراه پاسخ (ویژه آزمون شرکت ثمین گستر )
+ 330 سوال اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون به همراه پاسخ (ویژه آزمون شرکت ثمین گستر )

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آخرین آزمون
۳- حاوی سوالات جدید
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه ( نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت ثمین گستر ) با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی شرکت ثمین گستر عامل برتری شما نسبت به سایر شرکت کنندگان باشد .
» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت ثمین گستر دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 27500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب