نمونه سوالات استخدامی دانشگاه شهید بهشتی

این بسته از نمونه سوالات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی حاوی نمونه سوالات استاندارد بوده که جهت آشنایی و افزایش آمادگی متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی این دانشگاه جهت مطالعه قرار داده شده است.

+ این مجموعه دقیقاً طبق متن آخرین آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و مفاد آزمون مندرج برای آزمون امسال ، تهیه شده است .

نمونه سوالات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی

– با توجه به متن آخرین آگهی استخدامی ، قسمت عمومی آزمون استخدامی که برای کلیه داوطلبینمی باشد شامل دروس : ۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی در مجموع به تعداد ۹۰ سوال و آزمون تخصصی نیز شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب خواهد بود .

– کارشناسان گروه طلا فایل مجموعه ی زیر که شامل نمونه سوالات تألیفی طبق سرفصل های مندرج در آگهی استخدام می باشد را برای مطالعه داوطلبین آزمون جهت دانلود قرار داده است.

+ – + با توجه توضیحات ارائه شده محتویات این مجموعه شامل :

-+ 320 نمونه سوال استاندارد  زبـان و ادبیـات فارسـی همراه با جواب
-+ 500 نمونه سوال استاندارد زبـان انگـلیـسی همراه با جواب
-+ 350 نمونه سوال استاندارد ریاضی و آمار مقدماتی همراه با جواب
+ 450 نمونه سوال استاندارد فناوری اطلاعات همراه با جواب
+ 450 نمونه سوال استاندارد معارف اسلامـی همراه با جواب
+ 350 نمونه سوال استاندارد اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی همراه با جواب

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) بوده و در موبایل و تبلیت نیز قابل مشاهده و مطالعه می باشد.

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات می تواند عامل موفقیت شما و باعث افزایش آمادگی شما جهت شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نسبت به سایر رقبا باشد پس با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید و و قت و زمان را ازدست ندهید….
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی دانشگاه شهید بهشتی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 26500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب