نمونه سوالات استخدامی تقریر نویس دستگاههای اجرایی

این بسته از گروه طلافایل برای آمادگی داوطلبین عزیز متقاضی شرکت در آزمون جامع استخدامی دستگاه های اجرایی کشور و سازمان قضایی نیروی های مسلح جهت تصدی پست تقریر نویس ، تهیه و برای دانلود قرار داده شده است.

– با توجه به متن آگهی استخدام آزمون شامل دو بخش عمومی و تخصصی و به شرح زیر می باشد.

نمونه سوالات تقریر نویس استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

++ قسمت عمومی این آزمون شامل فناوری اطلاعات ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ،اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی که بین تمامی داوطلبین مشترک خواهد بود .

++ قسمت سواات تخصصی با توجه به ردیف شغلی و خوشه تقریر نویس ( با کد خوشه 55 ) شامل دروس آیین دادرسی ، آیین نگارش حقوقی ، حقوق اداری و حقوق اساسی می باشد.

– با توجه به این مسئله کارشناسان ما مجموعه پیشنهادی خود را که از نمونه سوال تألیفی ( آزمون های مختلف استخدامی و تحصیلی ) را به همراه پاسخ را در این مجموعه در دو بخش عمومی و تخصصی برای مطالعه قرار داده است.

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل :

+ بخش اول : نمونه سوالات عمومی به همراه جواب

+ 320 سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخ
+ 520 سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه پاسخ
+ 550 سوال استاندارد ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخ
+ 330 سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی به همراه پاسخ
+ 475 سوال استاندارد هوش و توانمندی های عمومی به همراه پاسخ
+ 450 سوال استاندارد فناوری اطلاعات و آی سی دی ال به همراه پاسخ
+ 350 سوال استاندارد اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه پاسخ

+ بخش دوم : نمونه سوالات تخصصی به همراه جواب

200 سوال استاندارد آیین دادرسی به همراه پاسخ
43   سوال استاندارد آیین نگارش حقوقی به همراه پاسخ
150 سوال استاندارد حقوق اداری به همراه پاسخ
150 سوال استاندارد حقوق اساسی به همراه پاسخ
به همراه 2 جزوه آموزش آیین نگارش حقوقی ( 34 صفحه )

+ توجه : کلیه سوالات با جواب و فایل های دارای قابلیت پرینت و چاپ کاغذی می باشد و همچنین فایل نمونه سوالات را در موبایل ، کامپیوتر ، تبلت یا لپ تاپ خود میتوانید مشاهده و مطالعه کنید  .

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه کامل ترین از مجموعه نمونه سوالات تقریر نویس بوده شامل نمونه سوالات عمومی و تخصصی با پاسخ منطبق با سرفصل های آزمون اعلام شده به همراه 2 جزوه آموزش آیین نگارش حقوقی می باشد که می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی تقریر نویس دستگاههای اجرایی ( آزمون جامع فراگیر دستگاه های اجرایی کشور ) باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و با مطالعه این مجموعه از رقبای خود پیشی بگیرید…

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی تقریر نویس دستگاههای اجرایی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 69000 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب