نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک مرکزی

این بسته از نمونه سوالات جها آمادگی داوطلبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تهیه و برای دانلود قرار گرفته است.

با توجه به متن آگهی استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران  ، آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی خواهد بود که قسمت عمومی شامل معارف اسلامی ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی و فناوری اطلاعات خواهد بود.

نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک مرکزی

– کارشناسان طلافایل باتوجه به متن آگهی استخدام و مفاد آزمون استخدامی که شامل دورس یاد شده می باشد مجموعه زیر را منطبق با سرفصل های آزمون بوده و محتوای آن نمونه سوالات تألیفی می باشد را برای دانلود و مطالعه داوطلبین گرامی قرار داده است.

+ – + با توجه توضیحات محتویات این بسته شامل :

520 نمونه سوال معارف اسلامی به همراه با پاسخ
550 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی به همراه با پاسخ
530 نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی به همراه با پاسخ
590 نمونه سوال فناوری اطلاعات به همراه با پاسخ

+ توجه : کلیه سوالات دارای پاسخ بوده و فایل ها دارای قابلیت پرینت می باشند.

++ یادآوری : کابران و داوطلبین گرامی دقت کنند که آزمون امسال بانک مرکزی تنها شامل دروس یاد شده می باشد و سایت های مشابه که بسته هایی که محتویات آنان شامل نمونه سوالات دیگر مانند هوش ،اطلاعات عمومی و … است جزو مفاد آزمون امسال نمی باشد.

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات غیر تکراری و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون
۳- حاوی سوالات جدید
۴- حاوی سوالات پرتکرار
۵- کمیت و کیفیت بالا
6- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
7- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگ برنده شما نسبت به سایر رقبا باشد و با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک مرکزی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک مرکزی به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 2700 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب