نمونه سوالات استخدامی کمک خلبان هواپیمایی هما

این مجموعه نمونه سوالات از سایت طلافایل با نام نمونه سوالات استخدامی کمک خلبان هواپیمایی هما جهت آمادگی داوطلبین شرکت در این آزمون استخدامی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما ) تهیه و برای دانلود و مطالعه قرار گرفته است.

– این بسته آموزشی با توجه به مفاد اعلام شده در آخرین متن آگهی استخدامی هواپیمایی هما ، گردآوری شده و حاوی نمونه سوالات پرتکرار آزمون های استخدامی مختلف به همراه جواب بوده که طبق دروس اعلامی در این مجموعه قرار داده شده است.

نمونه سوالات استخدامی کمک خلبان هواپیمایی هما

– طبق متن آگهی استخدام دروس آزمون شغل کمک خلبانی شامل دروس هوش و اطلاعات عمومی ، معارف اسلامی ، روانشانی ، زبان انگلیسی(در حد گرید 14 مرکز آموزش “هما”برای شغل کمک خلبانی ) و همچنین آزمون تخصصی مربوط به دروس تخصصی مربوط به ردیف شغلی خواهد بود.

– با توجه به این مسئله سایت ما مجموعه نمونه سوال را با توجه به مفاد آزمون اعلام شده در این مجموعه پیشنهادی زیر برای آزمون استخدامی کمک خلبان هواپیمایی هما جهت مطالعه قرار داده است.

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل : ( 2615 سوال و حواب)

+ 605 سوال هوش به همراه پاسخ [ویژه کمک خلبان هواپیمایی هما]
+ 630 سوال اطلاعات عمومی به همراه پاسخ [ویژه کمک خلبان هواپیمایی هما]
+ 470 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخ [ویژه کمک خلبان هواپیمایی هما]
+ 80   سوال روانشناسی به همراه پاسخ [ویژه کمک خلبان هواپیمایی هما]
+ 830 سوال زبان انگلیسی به همراه پاسخ [ویژه کمک خلبان هواپیمایی هما]

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//
//+ توجه : این بسته از نمونه سوالات برای تمام مقاطع تحصیلی مناسب می باشد.//

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه یکی از کاملترین مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی کمک خلبان هواپیمایی هما بوده که  مطالعه آزمون می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی شرکت هواپیمایی هما باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و مطالعه این مجموعه را آغاز کنید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی کمک خلبان هواپیمایی هما دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 33500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب