نمونه سوالات استخدامی کارشناس آبیاری و کشاورزی دستگاههای اجرایی

این بسته از نمونه سوالات استخدامی برای مشاغل کارشناس ابیاری و کشاورزی 11 ، کارشناس ابیاری و کشاورزی 13 ، کارشناس ابیاری و کشاورزی 16 آزمون جامع استخدامی دستگاه های اجرایی ( شرکت سهامی آب منطقه ای و سایر ادارات) در قالب خوشه شغلی کشاورزی با کد 2400 از گروه کارشناسان طلافایل با توجه مفاد آزمون امسال جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین شرکت در این آزمون قرار داده شده است.

– این مجموعه با توجه به مفاد آزمون امتحانی امسال [ دومین آزمون متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور نیمه دوم سال ۹۴ ] آماده و عرضه گردیده است. طبق متن آزمون استخدامی ، آزمون عمومی شامل دروس فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و استعداد تحصیلی و دروس آزمون تخصصی خوشه کشاورزی ( کد خوشه شغلس کشاورزی 2400 ) شامل مفاد امتحانی هیدرولیک و هیدرولوژی، سیستم های ابیاری، رابطه آب و خاک و گیاه، ساختمان های انتقال و توزیع خواهد بود.

نمونه سوالات استخدامی کارشناس آبیاری و کشاورزی دستگاههای اجرایی

– با توجه به توضیحات و سرفصل های آزمون استخدامی فراگیر و متمرکز دستگاه‌ های اجرایی کشور خوشه کشاورزی [مشاغل کارشناس ابیاری و کشاورزی 11 ، کارشناس ابیاری و کشاورزی 13 ، کارشناس ابیاری و کشاورزی 16] ، کارشناسان ما مجموعه زیر را جهت دانلود و مطالعه و افزایش سطح آمادگی داوطلبین برای آزمون مورخ 21 اسفند ماه سال 94 قرار داده اند.

++ محتوای این مجموعه با توجه توضیحات در دو قسمت کلی شامل : ( 3769 سوال و جواب )

+ 570 سوال پرتکرار فناوری اطلاعات ( مهارت های هفتگانه ICDL ) به همراه پاسخ (ویژه آزمون امسال)
+ 350 سوال پرتکرار ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخ (ویژه آزمون امسال)
+ 550 سوال پرتکرار زبان و ادبـیات فارسـی به همراه پاسخ (ویژه آزمون امسال)
+ 520 سوال پرتکرار معارف اسلامی به همراه پاسخ (ویژه آزمون امسال)
+ 500 سوال پرتکرار زبان انگــلیـسی عمــومی به همراه پاسخ (ویژه آزمون امسال)
+ 630 سوال پرتکرار اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه پاسخ (ویژه آزمون امسال)
+ 550 سوال پرتکرار هوش و استعداد تحصیلی به همراه پاسخ (ویژه آزمون امسال)

++ به همراه : اصل دفترچه سوالات عمومی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ( خرداد ۹۴ ) + جواب

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون
۳- حاوی سوالات جدید
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات که شامل نمونه سوالات توضیح داده شده کارشناس آبیاری و کشاورزی ( مشاغل مشاغل کارشناس ابیاری و کشاورزی 11 ، کارشناس ابیاری و کشاورزی 13 ، کارشناس ابیاری و کشاورزی 16 ) به همراه اصل دفترچه سوالات آزمون خردادماه 94 است ، می تواند در آزمون استخدامی عامل برتری شما نسبت به سایر شرکت کنندگان باشد .
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی کارشناس آبیاری و کشاورزی دستگاههای اجرایی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی کارشناس آبیاری و کشاورزی دستگاههای اجرایی به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 7500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب