نمونه سوالات استخدامی شرکت تولید برق خوزستان مپنا

این بسته نمونه سوالات استخدامی از گروه طلافایل با نام نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت تولید برق خوزستان مپنا توسط کارشناسان طلافایل جهت آمادگی داوطلبین شرکت در این آزمون تهیه و جهت مطالعه و دانلود قرار گرفته است.

– این مجموعه با توجه به آزمون های سال های قبل این شرکت گردآوری شده و حاوی نمونه سوالات پرتکرار آزمون های استخدامی به همراه جواب بوده که در یک مجموعه کامل گردآوری و عرضه گردیده است .

نمونه سوالات استخدامی شرکت تولید برق خوزستان مپنا

– با توجه به این مسئله سایت ما مجموعه نمونه سوال تألیفی آزمون های مختلف استخدامی را همراه با پاسخ را در این مجموعه برای مطالعه قرار داده است.

– محتوای این مجموعه با توجه به توضیحات ارائه شده شامل : ( 2995 سوال و حواب)

+ 320 سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی به همراه پاسخ
+ 520 سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه پاسخ
+ 550 سوال استاندارد ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخ
+ 330 سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی به همراه پاسخ
+ 475 سوال استاندارد هوش و توانمندی های عمومی به همراه پاسخ
+ 450 سوال استاندارد فناوری اطلاعات و آی سی دی ال به همراه پاسخ
+ 350 سوال استاندارد اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه پاسخ

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//
//+ توجه : این بسته از نمونه سوالات برای تمام مقاطع تحصیلی مناسب می باشد.//

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه کاملترین مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت تولید برق خوزستان مپنا بوده که با توجه به اینکه دربرگیرنده پرتکرار ادوار گذشته با توجه به سرفصل های آزمون اعلام شده می باشد که می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و مطالعه این مجموعه را آغاز کنید…

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت تولید برق خوزستان مپنا دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 28500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب