نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

این مجموعه دربرگیرنده نمونه سوالات عرضه شده جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان می باشد.

+ این مجموعه طبق متن آخرین آگهی استخدام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان و سرفصل های اعلام شده و مندرج در متن آخرین آگهی منتشر شده ، تهیه و شامل نمونه سوالات تألیفی پرتکرار آزمون های استخدامی به همراه جواب می باشد.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

– با توجه به متن آگهی استخدامی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان ، قسمت عمومی آزمون استخدامی برای کلیه داوطلبین ( تمام مقاطع ) شامل : ۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- زبان انگلیسی (عمومی) ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- فن آوری اطلاعات ۵- معارف اسلامی ۶- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی در مجموع به تعداد ۹۰ سوال و آزمون تخصصی نیز شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۴۵ سوال به صورت چهارگزینه ای خواهد بود .

– از همین رو کارشناسان ما ضمن توجه به کیفیت و کمیت سوالات انتخابی ، مجموعه ای زیر را طبق آخرین سرفصل های اعلام شده برای آزمون جهت دانلود و مطالعه داوطلبین آزمون قرار داده است.

+ – + با توجه توضیحات ارائه شده محتویات این مجموعه شامل :

+ 320 نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی     همراه با پاسخ
+ 500 نمونه سوال زبان انگلیسی (عمومی) همراه با پاسخ
+ 350 نمونه سوال ریاضی و آمار مقدماتی  همراه با پاسخ تشریحی
+ 450 نمونه سوال  فن آوری اطلاعات همراه با پاسخ
+ 450 نمونه سوال معارف اسلامی    همراه با پاسخ
+ 350 نمونه سوال اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی همراه با پاسخ

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) بوده و در کامپیوتر ، موبایل و تبلیت نیز قابل مشاهده و مطالعه می باشد.

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با آخرین سرفصل های آزمون
۳- حاوی سوالات جدید
۵- کمیت و کیفیت بالا
6- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
7- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات می تواند عامل موفقیت شما و برگ برنده شما در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به سایر رقبا باشد پس با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید….
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 24500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب