نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

این مجموعه از نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان جهت آمادگی  داوطلبین گرامی شرکت در آزمون استخدامی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان جمع آوری ، تدوین و برای دانلود و مطالعه قرار داده شده است.

+محتویات این بسته از نمونه سوالات توسط کارشناسان و با توجه متن آگهی استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان ( مفاد تشکل دهنده آزمون عمومی و مشترک ) تهیه گردیده و شامل نمونه سوالات کامل دروس آزمون های استخدامی به همراه پاسخ می باشد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان
– با توجه به متن آخرین آگهی استخدامی این شرکت ، آزمون شامل دروس سؤالات عمومی شامل معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی و سؤالات تخصصی شامل دروس تحصیلی تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر خواهد بود.

– با توجه به توضیحات ارائه شده سایت طلافایل ، مجموعه ای منتخب و پیشنهادی خود از نمونه سوالات طبق مفاد آزمون استخدامی عمومی و مشترک را تنظیم و برای دانلود قرار داده است.

+ – + با توجه توضیحات محتویات این بسته شامل : ( 3370 سوال + جواب )

+ 570 سوال فناوری اطلاعات ( مهارت های هفتگانه ICDL ) به همراه پاسخ
+ 350 سوال ریاضی و آمار مقدماتی به همراه پاسخ تشریحی
+ 550 سوال زبان و ادبـیات فارسـی به همراه پاسخ
+ 520 سوال معارف اسلامی به همراه پاسخ
+ 500 سوال زبان انگــلیـسی عمــومی به همراه پاسخ
+ 330 سوال اطلاعات عمومی دانش اجتماعی و حقوق اساسی به همراه پاسخ
+ 550 سوال هوش و استعداد تحصیلی به همراه پاسخ

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ کاغذی ) دارا بوده و قابل مشاهده در انواع لب تاب ، تبلت و موبایل می باشد.
+ توجه : این بسته از نمونه سوالات برای تمام مقاطع تحصیلی ( دیپلم ، کاردانی . کارشناسی و ارشد) مناسب می باشد و کلیه دروس عمومی ( دروس مازاد و تکمیلی ) در آن قرار داده شده که با توجه به تغییرات مکرر آزمون عمومی این شرکت لازم است که داوطلبین با توجه به دروس اعلام شده از دروس مطالعه خود را انجام دهند.

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون
۳- حاوی سوالات جدید
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات کامل و دسته بندی شده می تواند در آزمون استخدامی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان برگ برنده شما نسبت به سایر رقبا باشد و با مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 25500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب