نمونه سوالات استخدامی شرکت دریای طلایی کیش

این بسته کمک آموزشی از نمونه سوالات استخدامی با نام نمونه سوالات استخدامی شرکت دریای طلایی کیش از سایت طلافایل با توجه آزمون امسال این شرکت ،جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین برای قرار داده شده است.

– این مجموعه با توجه به دروس آزمون استخدامی توسط سایت طلافایل ، آماده و جهت دانلود و مطالعه عرضه گردیده است. با توجه به متن آخرین آگهی استخدامی شرکت دریای طلایی کیش ، مواد و ضرایب امتحانی آزمون شامل : ۱. هوش و استعداد شغلی (ضریب ۲) ۲. زبان انگلیسی – عمومی (ضریب۱) ۳. ریاضیات (ضریب ۱) ۴. فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه I.C.D.L) (ضریب ۱) ۵. مکانیک موتور های دیزلی (ضریب ۱) خواهد بود.

نمونه سوالات استخدامی شرکت دریای طلایی کیش

– با توجه به توضیحات و دروس آزمون استخدامی ، سایت طلافایل مجموعه کمک آموزشی و پیشنهادی زیر حاوی نمونه سوالات تألیفی طبق دروس آزمون و مناسب برای کلیه مشاغل ( افسر دوم ،مهندس سوم ، ملوان عمومی ، کاربر موتور ، ملوان آشپز ) را جهت دانلود و مطالعه و افزایش سطح آمادگی داوطلبین قرار داده اند.

—++ محتویات این بسته با توجه به دروس آزمون به شرح زیر می باشد : ( مجموعاً 2610 سوال با جواب )

+ 830 سوال استاندارد هوش و استعداد به همراه پاسخ [ طبق دروس آزمون ]
+ 530 سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی  به همراه پاسخ [ طبق دروس آزمون ]
+ 500 سوال استاندارد ریاضیات به همراه پاسخ تشریحی [ طبق دروس آزمون ]
+ 645 سوال استاندارد فناوری اطلاعات ( مهارت هفتگانه ICDL) به همراه پاسخ [ طبق دروس آزمون ]
+ 105 سوال استاندارد مکانیک موتور های دیزلی به همراه پاسخ تشریحی [ طبق دروس آزمون ]

+ به همراه : کتاب مکانیک موتور های دیزلی [ رایگان و کامل ]

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با دروس آزمون
۳- حاوی سوالات جدید
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی
6- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه ( نمونه سوالات استخدامی شرکت دریای طلایی کیش ) با توجه به محتویات می تواند در آزمون استخدامی پیشرو شانس قبولی شما را افزایش دهد.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت دریای طلایی کیش دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 57000 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب