نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک پارسیان

این مجموعه [ نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک پارسیان ] از سایت طلافایل جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی جهت شرکت در آزمون استخدامی بانک پارسیان ( گروه پارسیان )  ( همه رشته ها ) جمع آوری ، تدوین و برای دانلود قرار گرفته است.

این مجموعه با توجه آزمون ادوار گذشته بانک بانک پارسیان ( گروه پارسیان ) برای آزمون امسال تهیه گردیده و شامل نمونه سوالات تألیفی آزمون استخدامی بانک ها و ارگان های دولتی در سالیان قبل به همراه جزوات آموزشی مکمل می باشد.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک پارسیان همه رشته ها

+ نکته خیلی مهم : لازم به ذکر از برخلاف ارائه نمونه سوالات بی ربط و تخصصی فاقد منبع مشخص توسط برخی از سایت های مشابه ، با توجه به آخرین متن آگهی استخدامی بانک پارسیان مفاد و دروس آزمون امسال همه رشته های مجاز شامل معارف اسلامی و زبان و ادبیات فارسی – زبان انگلیسی -آشنایی با کامپیوتر در سطح ICDL – هوش و استعداد تحصیلی و اطلاعات عمومی – اطلاعات بانکی خواهد بود .

– از همین رو سایت ما ضمن قرار دادن ضمن توجه مفاد و دروس آزمون و همچنین به کیفیت و کمیت سوالات انتخابی ، مجموعه ای از نمونه سوالات مطابق با دروس آزمون امسال به همراه جزوات آموزشی [ مناسب تمامی رشته های مجاز ]  گردآوری ، تنظیم و برای دانلود قرار داده است.

+ – + با توجه توضیحات محتویات این بسته شامل : ( 4585 سوال با جواب )

720 نمونه سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه با پاسخ
570 نمونه سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی به همراه با پاسخ
630 نمونه سوال استاندارد زبان انگلیسی به همراه با پاسخ
765 نمونه سوال استاندارد کامیپوتر و آی سی دی ال به همراه با پاسخ
750 نمونه سوال استاندارد هوش و استعداد تحصیلی به همراه با پاسخ
650 نمونه سوال استاندارد اطلاعات سیاسی،اجتماعی و مبانی قانونی به همراه با پاسخ
500 نمونه سوال استاندارد دانش علوم بانکی به همراه با پاسخ

++ به همراه جزوات آموزشی و مکمل زیر  :
کتاب آموزشی دانش علوم بانکی ( 255 صفحه )
کتاب آموزشی بانکداری جهانی و بین الملل ( 245 صفحه )
جزوه ی پول ، ارز و بانکداری ( 24 صفحه )

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ و فایل های دریافتی همراه با پاسخ بوده و دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات غیر تکراری و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با سرفصل های آزمون های قبلی
۳- حاوی سوالات جدید
۴- مناسب برای تمامی رشته ها
۵- حاوی عین سوالات ادوار گذشته
6- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
7- قیمت پایین تر نسبت به سایت های مشابه
– همنطور که ملاحضه کردید این مجموعه هر آنچه که شما برای قبولی در آزمون استخدامی بانک پارسیان ( همه رشته های مجاز ) لازم است را داراست ، پس وقت و زمان را از دست ندهید و با دانلود و مطالعه این مجموعه گامی بلند به سوی استخدام شدن خود بر دارید.
» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک پارسیان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 35500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب