نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات شغل نگهبان

این مجموعه نمونه سوالات استخدامی از سایت طلافایل با نام [ نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات شغل نگهبان ] جهت آمادگی کارجویان و داوطلبین گرامی جهت شرکت در آزمون استخدامی بانک صادرات شغل نگهبانی ، جمع آوری ، تألیف ، تدوین و برای دانلود قرار گرفته است.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات شغل نگهبان

+ این بسته شامل نمونه سوالات تألیفی طبق دروس آزمون به همراه اصل سوالات مقطع دیپلم بانک صادرات در سال 87 می باشد که در بی شک مطالعه آن باعث آشنایی بیشتر شما با نحوه و شیوه سوالات و افزایش آمادگی و قرارگیری داوطلبان عزیز در شرایط آزمون خواهد شد.

+ طبق متن آگهی استخدامی دروس عمومی کلیه رشته ها یکسان بده و شامل دروس ریاضی ، ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، هوش و استعداد (GMAT)  می باشد.

+ سایت طلافایل با توجه به سابقه چندین ساله خود سعی کرده است با توجه به منابع موجود ، یکی از کامل ترین بسته ها را جهت آمادگی داوطبین گرامی آماده کند.

+ – + با توجه توضیحات محتویات شامل :

+ محتویات بسته: نمونه سوالات با توجه به توضیحات شامل : ( 3155 سوال با جواب)

+ 450 نمونه سوال استاندارد ریاضی به همراه پاسخ تشریحی
+ 550 نمونه سوال استاندارد ادبیات فارسی به همراه پاسخ
+ 720 نمونه سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه پاسخ
+ 530 نمونه سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی به همراه پاسخ
+ 805 نمونه سوال استاندارد هوش و استعداد (GMAT) به همراه پاسخ

+ ویژه : 100 سوال دوره گذشته آزمون استخدامی بانک صادرات با پاسخ تشریحی
توضیح : ویژه مقطع دیپلم که در سال 1387 برگزار گردید که همراه با پاسخ تشریحی و کامل می باشد.

+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ کاغذی ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه کمک آموزشی [ نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات شغل نگهبان ] با توجه به محتویات که دارای تعداد سوالات مناسب با توجه به دروس آزمون به همراه عین سوالات استخدامی بانک صادرات مقطع دیپلم می تواند در آزمون استخدامی نگهبانی باعث افزایش آمادگی و ان شاء الله کمکی در راستای موفقیت شما در آزمون امسال باشد .

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات شغل نگهبان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 34500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب