نمونه سوالات استخدامی شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

این بسته از نمونه سوالات استخدامی با نام نمونه سوالات استخدامی شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب از سایت طلافایل با توجه آزمون امسال این شرکت ،جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین برای قرار داده شده است.

– این مجموعه با توجه به دروس آزمون استخدامی امسال توسط سایت طلافایل ، آماده و جهت دانلود و مطالعه عرضه گردیده است. با توجه به متن آگهی استخدامی آزمون شامل برای مقطع دیپلم شامل اطلاعات عمومی (ضریب 1) ، زبان انگلیسی عمومی(ضریب 1) ،هوش و استعداد تحصیلی (ضریب 3) ، ریاضیات در حد دوره اول متوسطه (ضریب 2) ، ادبیات فارسی (ضریب 2) و برای دیپلم به بالا ( کاردانی و کارشناسی ) در برگیرنده دروس عمومی و تخصصی  بوده که سؤالات عمومی و مشترک مقطع کاردانی شامل اطلاعات عمومی(ضریب 1)- زبان انگلیسی عمومی (ضریب 3)- هوش و استعداد تحصیلی( ضریب 3) – ادبیات فارسی (ضریب 2) و سؤالات تخصصی شامل دروس تخصصی رشته دانشگاهی مورد نظر طبق متن آگهی خواهد بود.

نمونه سوالات استخدامی شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب

– با توجه به توضیحات و دروس آزمون استخدامی (کتبی) ، سایت طلافایل مجموعه کمک آموزشی و پیشنهادی زیر حاوی نمونه سوالات تألیفی طبق دروس آزمون عمومی و مشترک مقاطع مختلف را جهت دانلود و مطالعه و افزایش سطح آمادگی داوطلبین قرار داده اند.

—++ محتویات این بسته با توجه به دروس آزمون به شرح زیر می باشد : ( 3195 سوال با جواب )

+ 740 سوال استاندارد اطلاعات عمومی به همراه پاسخنامه [ دیپلم و کاردانی ]
+ 530 سوال استاندارد زبان انگلیسی عمومی به همراه پاسخنامه [ دیپلم و کاردانی ]
+ 805 سوال استاندارد هوش و استعداد تحصیلی به همراه پاسخنامه [ دیپلم و کاردانی ]
+ 550 سوال استاندارد ریاضیات در حد متوسطه به همراه جواب تشریحی [ دیپلم ]
+ 570 سوال استاندارد ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه [ دیپلم و کاردانی ]

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، تبلت و موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ مزیت های ویژه ی این بسته :
۱- حاوی سوالات پرتکرار و استاندارد
۲- حاوی سوالات منطبق با دروس آزمون
۳- حاوی سوالات جدید
4- کمیت و کیفیت بالا
5- کنترل چندین باره و دقت در حداقل کردن خطای انسانی در طراحی سوالات
6- قیمت بسیار پایین تر از سایت های مشابه

– همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه ( نمونه سوالات استخدامی شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب ) با توجه به محتویات می تواند در آزمون کتبی عامل برتری شما نسبت به سایر شرکت کنندگان باشد.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 28500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب