نمونه سوالات آزمون استخدامی نیروی زمینی ارتش

این بسته از نمونه سوالات آموزشی از سایت طلافایل [ نمونه سوالات آزمون استخدامی نیروی زمینی ارتش ] جهت آمادگی داوطلبین استخدام در نیروی زمینی  ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دانلود و مطالعه قرار گرفته است.

– این بسته شامل سوالات تالیفی ادوار گذشته آزمون های استخدامی بر اساس سرفصل ها و دروس اعلام شده برای آزمون به همراه عین دفترچه آزمون و سوالات دوره های گذشته آزمون استخدامی ارتش می باشد.

نمونه سوالات آزمون استخدامی نیروی زمینی ارتش

+ طبق متن آگهی استخدام نیروی زمینی ارتش ،دروس آزمون مشترک عمدتاً شامل سوالات دروس زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات فارسی ، دین و زندگی ، ریاضی ، رایانه ، آزمون هوش و اطلاعات عمومی است.

+ – + با توجه توضیحات ارائه شده این بسته شامل :

++ بخش اول : نمونه سوالات دروس عمومی و مشترک :

+ 250 نمونه سوال استاندارد ریاضی به همراه جواب
+ 590 نمونه سوال استاندارد رایـانـه به همراه جواب
+ 410 نمونه سوال استاندارد هـوش به همراه جواب
+ 500 نمونه سوال استاندارد زبان انگلیسی به همراه جواب
+ 450 نمونه سوال استاندارد دین و زنـدگـی به همراه جواب
+ 350 نمونه سوال استاندارد اطلاعات عمومی به همراه جواب
+ 550 نمونه سوال استاندارد زبان و ادبیات فارسی به همراه جواب

++ بخش دوم : اصل دفترچه سوالات استخدامی ارتش 

+ به همراه اصل 3 دفترچه سال های گذشته آزمون استخدامی ارتش زیر :

+ اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی ارتش ( آجا ) ، رشته علوم انسانی ، سال 93
+ اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی ارتش ( آجا ) ، رشته ریاضی فیزیک ، سال 93
+ اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی ارتش ( آجا ) ، رشته علوم تجربی  ، سال 93

//+ توجه : تمامی فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در تبلت و مبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

+ همانطور که ملاحضه کردید این مجموعه با توجه به محتویات که حاوی نمونه سوالات دورس استخدامی به همراه اصل دفترچه های آزمون های دوره های گذشته می باشد، مطالعه کامل آن می تواند برگ بنده شما برای موفقیت و استخدام در نیروی زمینی ارتش باشد .
» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی نیروی زمینی ارتش دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی نیروی زمینی ارتش به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 19500 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب