نمونه سوالات آزمون استخدامی شغل سوزنبان

مجموعه نمونه سوالات استخدامی مشاغل ریلی شغل سوزنبان ( آزمون استخدامی مشاغل ریلی شرکت پویانوین ) توسط سایت طلافایل جهت افزایش سطح آمادگی داوطلبین شرکت در این آزمون تهیه و جهت دانلود و مطالعه قرار داده شده است.

– با توجه به متن آگهی استخدام مفاد آزمون امتحانی امسال مشاغل ریلی و شغل سوزنبان شامل دروس عمومی و تخصصی به شرح زیر می باشد :

+ سوالات دروس عمومی : اطلاعات عمومی، ادبیات فارسی، معارف اسلامی، مبانی کامپیوتر، زبان عمومی انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی
+ سوالات دروس تخصصی : ریاضی و آمار، مبانی مکانیک، مبانی برق و الکترونیک و مبانی مدیریت

نمونه سوالات آزمون استخدامی شغل سوزنبان

– با توجه به این مسئله سایت ما نمونه سوال زیر را از منابع مختلف موجود ( آزمون های استخدامی ، دروس دانشگاهی ، سوالات سنجش و…. ) و مد نظر قرار دادن دروس آزمون را در مجموعه جامع برای مطالعه قرار داده است.

++ – این مجموعه کامل شامل سه بخش کلی و در برگیرنده موارد زیر می باشد : [5875 سوال با جواب]

+ بخش اول – نمونه سوالات دروس تخصصی شامل :

+ 595 نمونه سوال ریاضی و آمار به همراه پاسخ تشریحی
+ 210 نمونه سوال مبانی و اصول سازمان و مدیریت به همراه با پاسخ
+ 100 نمونه سوال مکانیک سیالات به همراه پاسخ تشریحی
+ 85   نمونه سوال ترمودینامیک به همراه پاسخ تشریحی
+ 135 نمونه سوال مبانی برق و الکترونیک به همراه پاسخ

+ بخش دوم نمونه سوالات دروس عمومی شامل :

+ 650 نمونه سوال استاندارد اطلاعات عمومی به همراه با پاسخ
+ 570 نمونه سوال استاندارد زبان و ادبیـات فـارسی به همراه با پاسخ
+ 720 نمونه سوال استاندارد معارف اسلامی به همراه با پاسخ
+ 570 نمونه سوال استاندارد مبانی کامپیوتر به همراه با پاسخ
+ 830 نمونه سوال استاندارد زبان عمومی انگلیسی به همراه با پاسخ
+ 750 نمونه سوال استاندارد هوش و استعداد تحصیلی به همراه با پاسخ

++ بخش سوم – اصل دفترچه سوالات سالهای قبل سازمان سنجش :

+ عین و اصل سوالات سازمان سنجش با پاسخ تشریحی
[اصل دفترچه سوالات آزمون های استخدامی برگزار شده سازمان سنجش شامل سوالات فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL ) – ریاضی و آمار مقدماتی – زبان و ادبیات فارسی- معارف اسلامی – زبان انگلیسی عمومی – اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی -هوش و توانمندیهای عمومی سالهای 93 تا 95 به تعداد 660 سوال میباشد.]

+ توجه : کلیه نمونه سوالات دارای پاسخ بوده و فایل ها دارای قبلیت پرینت ( چاپ کاغذی ) و کاربران گرامی نیز می توانند فایل سوالات را در کامپیوتر ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایند.

– همانطور که مشاهده می نمایید این مجموعه کاملترین مجموعه نمونه سوالات شغل سوزنبان ( آزمون استخدامی مشاغل ریلی ) بوده که با توجه به اینکه دربرگیرنده نمونه سوالات دروس تخصصی و عمومی که با توجه به سرفصل های آزمون اعلام شده می باشد که می تواند گامی بلند برای موفقیت شما در آزمون استخدامی باشد. پس وقت و زمان را از دست ندهید و مطالعه این مجموعه را آغاز کنید…

» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی شغل سوزنبان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 28500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب