تحقیق مدیریت فرهنگی سازمان

— مشخصات تحقیق مدیریت فرهنگی سازمان :

– موضوعات دربرگیرنده : مدیریت، فرهنگ، سازمان فرهنگی، مهندسی فرهنگی، مدیریت فرهنگی

– فصول   : این تحقیق در 9 فصل به این ترتیب تنظیم شده است : سازمان و مدیریت، مفهوم و ماهیت فرهنگ، مفهوم و ماهیت سازمان فرهنگی،مدیریت فرهنگ سازمانی، اصول راهنمای کارگزاران فرهنگی، اطلاعات فرهنگی، برنامه ریزی و طرح ریزی، فعالیت و عمل فرهنگی، کنترل و ارزشیابی در مدیریت فرهنگی.

– فرمت و تعداد صفحات : این تحقیق در 9 فصل و 72 صفحه با فرمت ورد ( WORD ) و پی دی اف ( PDF ) قابل دانلود است.

تحقیق مدیریت فرهنگی سازمان

– چکیده تحقیق مدیریت فرهنگی سازمان : مدیریت فرهنگی فرایند برنامه ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل مجموعه فعالیت هایی است که هدف آن انتقال، تثبیت، ترویج و یا اصلاح و تکامل فرهنگی بر اساس نظام ارزشی مشخص با تمام اجزا و عناصرآن است. یک سازمان فرهنگی وظیفه داردتا مجموعه فعالیت های فرهنگی خودرا به گونه ای مدیریت و هدایت نماید تا منجر به ایجاد، حفظ،ارتقا و ترویج باورها، ارزش ها، هنجارها، و الگوهای رفتاری مورد نظر در چارچوب سیاستهای فرهنگی در فرد و یا جامعه هدف بشود….

تحقیق مدیریت فرهنگی سازمان

» چطور این مجموعه تحقیق مدیریت فرهنگی سازمان دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 59000 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب