— گسترش کاربردهای فناوری اطلاعات در عرصه فعالیتهای اقتصادی و اجتماعی سبب ابدااع و ارائه راه حل ها و راهکارهای مختلف شدهاست. طبیعی است که هر یک از این روشها و ابزارها، مبتنی بر نیازی خاص و در جهت رفع مشکلات موجود ابداع و به خدمت گرفته شده اند. پورتال های سازمانی نیز با در نظر گرفتن نیازهای اطلاعاتی در حوزه مدیریت مبتنی بر شبکه یا اصطلاحاً شبکه محور طراحی و بکارگیری شدهاند. امروزه کمتر مؤسسه یا سازمانی را در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه میتوان یافت که از فناوری پورتال بی بهره باشد و از آن در جهت پشتیبانی از اهداف سازمانی استفاده نکرده باشد. پورتال های سازمانی جدای از خدماتی که در عرصه باز سازمان با اعمال مدیریت متمرکز ارائه می کنند، فرصتهای نوینی را متناسب با توان اقتصادی و اجرایی سازمانها فراهم مینمایند. این بدان مفهوم است که پورتال های سازمانی زمینه همکاریهای متقابل و امکان بهرهبرداری از توانهای حرفهای و سرمایهگذاری مشترک را در فعالیتهای بازرگانی فراهم میسازند. آنچه در پی می آید، تشریح نقش و کارکرد پورتال های سازمانی در مدیریت شبکه محور است…
-* متن کامل تحقیق درباره همگرایی صنعت و تجارت در 68 صفحه با فرمت ورد (Word) و قابل ویرایش برای دانلود قرار داده شده است.
سرفصل های تحقیق درباره همگرایی صنعت و تجارت :
— سخن نخست، ملاحظات کلیدی در همگرایی نهادهای متولی امور صنعت و تجارت، همگرایی تجارت و صنعت، جایگاه صنعت و تجارت در جهان امروز، ضرورت های تحقیق و پژوهش در همگرایی صنعت و تجارت، دغدغهها و مطالبات کارشناسان از همگرایی صنعت و تجارت، کلید همگرایی موفق صنعت و تجارت : بازنگری در فرایندهای تجاری، تجربههای جهانی همگرایی صنعت و تجارت، تجربه ادغام وزارتخانههای بازرگانی و صنایع دراقتصاد ژاپن، هوشمندی راهبردی در همگرایی صنعت و تجارت، پیشبینی فناوری، آیندهنگری فناوری، ارزیابی فناوری، چند نکتهی کلیدی پیرامون پیشبینی فناوری، چند نکته کلیدی پیرامون آیندهنگری فناوری، چند نکتهی کلیدی پیرامون ارزیابی فناوری، بازارهای نوظهور در چه مناطقی از جهان در حال شکلگیری هستند؟، روندهای تاثیر گذار بر آینده صنعت و تجارت، اقتصاد، کامپیوتر و اتوماسیون، آموزش، انرژی، محیط زیست، غذا و کشاورزی، اسکان، بهداشت و درمان، جامعه اطلاعاتی، شیوه زندگی و ارزشها، دانش و فناوری، کار و شغل، امور جهانی، حوزههای رقابتی دانش و فناوری برای سرمایهگذاری و بازرگانی طی سالهای 2011 تا 2025، 14 فناوری پیشرفته که آینده صنعت و بازرگانی را رقم خواهند زد، فن بازار، اجزای فنبازار، بهرهبرداری بنگاههای صنعتی و تجاری از فنبازار، خدمات بنگاههای صنعتی و تجاری در زمینهی فنبازار، مهمترین حوزههای فنبازار، فنْبازار: میدان مشترک فعالیت بنگاههای صنعتی و تجاری دانش بنیان، اهمیت و جایگاه بنگاههای صنعتی و تجاری دانشبنیان در جهان معاصر، نقش آفرینی بنگاههای صنعتی و تجاری دانشبنیان، تحول یک سازمان معمولی به یک بنگاه دانشبنیان، نقش بنگاههای صنعتی و تجاری دانشبنیان در برطرف ساختن عقبماندگیها، چگونگی دستیابی به اهداف در بنگاههای دانشبنیان، بازارهای مجازی و همگرایی صنعت و تجارت، فرصتها و تهدیدهای نوین بازرگانی در بازارهای مجازی، اعتماد و اعتبار: دغدغهی خرید از بازارهای مجازی، مسالهی اعتبار حقوقی بازارهای مجازی، نقشآفرینی بنگاههای صنعتی و تجاری در بازارهای مجازی، ارزشآفرینی بازارهای مجازی، بازارهای مجازی: تسهیلکنندهی فرایند گذار از اقتصاد سنتی به اقتصاد نوین، ویژگی های متمایز بازارهای سنتی و مجازی، الگوی رفتاری مصرفکننده، رفتار مصرفکننده در بازارهای مجازی و سنتی، موانع خرید اینترنتی در ایران، موانع گسترش بازارهای مجازی در ایران، مزایای بازارهای مجازی نسبت به بازارهای سنتی، راهکارهایی برای ایجاد و گسترش بازارهای مجازی در ایران، معرفی تازهترین کتابها در حوزهی صنعت و تجارت، نشانی های اینترنتی مفید.
» چطور این مجموعه تحقیق درباره همگرایی صنعت و تجارت دانلود و مطالعه کنم ؟
+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.