تحقیق درباره همگرایی صنعت و تجارت

چکیده تحقیق درباره همگرایی صنعت و تجارت محور :

— گسترش کاربردهای فناوری اطلاعات در عرصه فعالیت‎های اقتصادی و اجتماعی سبب ابدااع و ارائه راه حل ها و راهکارهای مختلف شده‎است. طبیعی است که هر یک از این روشها و ابزارها، مبتنی بر نیازی خاص و در جهت رفع مشکلات موجود ابداع و به خدمت گرفته شده اند. پورتال های سازمانی نیز با در نظر گرفتن نیازهای اطلاعاتی در حوزه مدیریت مبتنی بر شبکه یا اصطلاحاً شبکه محور طراحی و بکارگیری شده‎اند. امروزه کمتر مؤسسه یا سازمانی را در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه می‎توان یافت که از فناوری پورتال بی بهره باشد و از آن در جهت پشتیبانی از اهداف سازمانی استفاده نکرده باشد. پورتال های سازمانی جدای از خدماتی که در عرصه باز سازمان با اعمال مدیریت متمرکز ارائه می کنند، فرصت‎های نوینی را متناسب با توان اقتصادی و اجرایی سازمانها فراهم می‎نمایند. این بدان مفهوم است که پورتال های سازمانی زمینه همکاری‎های متقابل و امکان بهره‎برداری از توانهای حرفه‎ای و سرمایه‎گذاری مشترک را در فعالیت‎های بازرگانی فراهم می‎سازند. آنچه در پی می آید، تشریح نقش و کارکرد پورتال های سازمانی در مدیریت شبکه محور است…

-* متن کامل تحقیق درباره همگرایی صنعت و تجارت در 68 صفحه با فرمت ورد (Word) و قابل ویرایش برای دانلود قرار داده شده است.

سرفصل های تحقیق درباره همگرایی صنعت و تجارت :
سخن نخست، ملاحظات کلیدی در همگرایی نهادهای متولی امور صنعت و تجارت، همگرایی تجارت و صنعت، جایگاه صنعت و تجارت در جهان امروز، ضرورت های تحقیق و پژوهش در همگرایی صنعت و تجارت، دغدغه‌ها و مطالبات کارشناسان از همگرایی صنعت و تجارت، کلید همگرایی موفق صنعت و تجارت : بازنگری در فرایندهای تجاری، تجربه‌های جهانی همگرایی صنعت و تجارت، تجربه ادغام وزارتخانه‌های بازرگانی و صنایع دراقتصاد ژاپن، هوشمندی راهبردی در همگرایی صنعت و تجارت، پیش‌بینی فناوری، آینده‌نگری فناوری، ارزیابی فناوری، چند نکته‌ی کلیدی پیرامون پیش‌بینی فناوری، چند نکته کلیدی پیرامون آینده‌نگری فناوری، چند نکته‌ی کلیدی پیرامون ارزیابی فناوری، بازارهای نوظهور در چه مناطقی از جهان در حال شکل‌گیری هستند؟، روندهای تاثیر گذار بر آینده صنعت و تجارت، اقتصاد، کامپیوتر و اتوماسیون، آموزش، انرژی، محیط زیست، غذا و کشاورزی، اسکان، بهداشت و درمان، جامعه اطلاعاتی، شیوه زندگی و ارزش‌ها، دانش و فناوری، کار و شغل، امور جهانی، حوزه‌های رقابتی دانش و فناوری برای سرمایه‌گذاری و بازرگانی طی سال‌های 2011 تا 2025، 14 فناوری پیشرفته که آینده صنعت و بازرگانی را رقم خواهند زد، فن بازار، اجزای فن‌بازار، بهره‌برداری بنگاه‌های صنعتی و تجاری از فن‌بازار، خدمات بنگاه‌های صنعتی و تجاری در زمینه‌ی فن‌بازار، مهم‌ترین حوزه‌های فن‌بازار، فنْ‌بازار: میدان مشترک فعالیت بنگاه‌های صنعتی و تجاری دانش بنیان، اهمیت و جایگاه بنگاه‌های صنعتی و تجاری دانش‌بنیان در جهان معاصر، نقش آفرینی بنگاه‌های صنعتی و تجاری دانش‌بنیان، تحول یک سازمان معمولی به یک بنگاه دانش‌بنیان، نقش بنگاه‌های صنعتی و تجاری دانش‌بنیان در برطرف ساختن عقب‌ماندگی‌ها، چگونگی دستیابی به اهداف در بنگاه‌های دانش‌بنیان، بازارهای مجازی و همگرایی صنعت و تجارت، فرصت‌ها و تهدیدهای نوین بازرگانی در بازارهای مجازی، اعتماد و اعتبار: دغدغه‌ی خرید از بازارهای مجازی، مساله‌ی اعتبار حقوقی بازارهای مجازی، نقش‌آفرینی بنگاه‌های صنعتی و تجاری در بازارهای مجازی، ارزش‌آفرینی بازارهای مجازی، بازارهای مجازی: تسهیل‌کننده‌ی فرایند گذار از اقتصاد سنتی به اقتصاد نوین، ویژگی های متمایز بازارهای سنتی و مجازی، الگوی رفتاری مصرف‌کننده، رفتار مصرف‌کننده در بازارهای مجازی و سنتی، موانع خرید اینترنتی در ایران، موانع گسترش بازارهای مجازی در ایران، مزایای بازارهای مجازی نسبت به بازارهای سنتی، راهکارهایی برای ایجاد و گسترش بازارهای مجازی در ایران، معرفی تازه‌ترین کتاب‌ها در حوزه‌ی صنعت و تجارت، نشانی های اینترنتی مفید.
» چطور این مجموعه تحقیق درباره همگرایی صنعت و تجارت دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود تحقیق درباره همگرایی صنعت و تجارت به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 12000 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب