سوالات و مشکلات متداول

?? سوالات و مشکلات متداول ؟؟

سوال : من پرداخت را انجام داده ام حالا چگونه فایل را دانلود کنم ؟

جواب : بعد از پرداخت موفق بلافاصله به سایت باز میگردید و لینک دانلود فایل ها به شما نشان داده میشود و یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده شده است.

————————————-!

++ سوال : پول از حسابم کم شده و بعد یک ساعت هنوز برگشت نخورده و لینک به من نمایش داده نشد ، چکار کنم ؟

++ پاسخ : فقط کافیست با وارد ایمیل خود شده ( اعم از جیمیل ، یاهو و… ) و یک ایمیل به آدرس ایمیل پشتیانی به نشانی talafile.ir@gmail.com ارسال کنید، در متن ایمیل شماره همراه یا ایمیلی که هنگام خرید درج کرده اید رو بنویسید و توضیح مختصری در مورد مشکل خود بیان کنید .

————————————-!

++ سوال : بر روی لینک دانلود کلیک میکنم ولی دانلود شروع نمی شود ، چکار کنم ؟

++ پاسخ : احتمالا شما از مرورگر قدیمی و بروز نشده از گوگل کروم کروم استفاده کردین ، برای رفع مشکل بر روی لینک سبز رنگ کلیک راست کرده ( با موبایل روی لینک چند ثانیه انگشت خود را نگه دارید ) و گزینه Copy Link Address یا Copy Link Location رو انتخاب کرده و مرورگر موزیلا فایرفاکس خود را باز کرده و در آدرس بار Past کرده و دکمه Enter را بزنید . در ضمن یک نسخه از لینک دانلود بصورت اتوماتیک به ایمیل شما ( قسمت Inbox و یا قسمت Spam یا هرزنانه ) شما ارسال می شود که میتوانید به آن قسمت رجوع کرده و بر روی لینک دانلود کلیک کنید .  در صورتی که مشکل شما حل نشد یک ایمیل به آدرس ایمیل پشتیانی به نشانی talafile.ir@gmail.com ارسال کنید، در متن ایمیل شماره همراه یا ایمیلی که هنگام خرید درج کرده اید رو بنویسید و توضیح مختصری در مورد مشکل خود بیان کنید تا لینک دیگری برای شما ارسال گردد.

 

————————————-!

سوال : بعد از وارد کردن مشخصات ، صفحه پرداخت بانک را برای من نشان نمی دهد ؟

جواب : برای رفع این مشکل به صفحه آموزش رفع مشکل اتصال به درگاه پرداخت مراجعه کنید ( اینجا را کلیک نمایید )

————————————-!

سوال : من ایمیل ندارم برای دانلود این محصول چکار باید انجام دهم؟

جواب : دوست گرامی شما میتوانیدبدون ایمیل نیز خرید رو انجام بدید ولی حتماً بعد از خرید فایل رو دانلود نموده و جهت پیگیری های ( احتمالی ) بعدی شماره تراکنش دریافتی بعد از خرید را یادداشت نمایید.

————————————-

سوال : درگاه پرداخت بانک با عابر بانک من تفاوت دارد چکار کنم ؟

جواب : پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب امکانپذیر است ،درگاه پرداخت تفاوتی در پرداخت شما ایجاد نمی کند.

————————————-

سوال : بعد از پرداخت فایل باز نمیشود و ارور می دهد ، دلیل آن چیست؟

جواب : احتمالاً فایل فشرده شما بصوت ناقص دانلود شده است ، یک بار دیگر فایل را دانلود نمایید ، در صورت تداوم مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید در کمترین زمان مشکل شما رفع میگردد.

————————————-

سوال : بعد از پرداخت موفق لینک دانلود به ایمیل من نیامده است چکار باید انجام دهم ؟

جواب : با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا سریعاً برای شما ارسال گردد .

————————————-

سوال : من هنگام بازکردن فایل زیپ با ارور The archive is either in unknown format or damaged مواجه میشم چکار کنم ؟

جواب : برای رفع مشکل یکی از فایل های پی دی اف موجود در بسته رو تغییر نام ( Rename ) بدهید مشکل حل خواهد شد .

————————————-

سوال : من رمز خرید اینترنتی برای خرید ندارم چکار باید انجام دهم ؟

جواب : برای اینگونه پرداخت ها با شماره پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .

————————————-

سوال :  فایل ها ناخوانا هستند و خوانده نمی شوند ، چکار کنم؟

جواب : این مشکل به دلیل وجود نداشتن بعضی از فونت ها در سیستم شماست ، برای رفع این مشکل از نرم افزار PDF FOXIT READER  جهت خواندن و بازکردن فایل ها استفاده نمایید.

————————————-

سوال :  در مرحله آخر تکمیل خرید وقتی پیغام امنیتی اومد بر روی cancel یا دکمه ضربدر کلیک کردم و پول از حسابم کم شد و از صفحه به جای دیگه ای نرفتم و لینک دریافت نکردم، چکار کنم؟

جواب : طبق راهنمایی باید بر روی Continue کلیک میکردید تا لینک دانلود نشان داده شود.اگر بعد از چند ساعت پول به حساب شما برگزشت نخورد با پشتیبانی 24 ساعته یا از طریق فرم تماس با ما مقادیر ساعت و تاریخ پرداخت ، شماره ارجاع ، مبلغ پرداختی و ایمیل تون رو ارسال کنید تا پیگیری بشه و نتیجه به شما اعلام شود.پس از بررسی در صورت درست بودن مقادیر ، فایل یا لینک دانلود فایل به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

++ توجه : اگر جواب سوال خود را پیدا نکردید از پشتیبانی مشکل یا سوال خود را مطرح نمایید.

موفق و پیروز و سربلند باشید.