نمونه سوالات آزمون استخدامی هواپیمایی هما

این مجموعه با توجه به درخواست مکرر کاربران توسط سایت طلا فایل بصورت یک مجموعه آماده جهت شرکت در آزمون های استخدامی هواپیمایی هما تهیه و عرضه شده است.

این مجموعه با توجه به مواد آزمون امتحانی اعلام شده تهیه گردیده و در آن سعی شده علاوه بر سوالات ، جزوات آموزشی نیر قرار داده شود.

— مواد آزمون باتوجه متن آخرین اگهی استخدام شامل : هوش و اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی(در حد گرید 8 مرکز آموزش”هما” برای داوطلبان شغل مهماندار هوایی و گرید 6 برای داوطلبان شرکت در دوره آموزش تربیت مهمان دار هوایی) و معارف اسلامی خواهد بود.

+ با توجه به متغییر بودن مفاد و دروس آزمون دوره های مختلف لطفاً محتویات بسته که در زیر شرح داده شده را به دقت با دروس آزمون آتی خود مطابقت دهید.

نمونه سوالات و منابع ازمون شرکت هواپیمایی ایران

+ با توجه به سرفصل های اعلامی سایت ما مجموعه پیشنهاد زیر را جهت افزایش آمادگی برای شرکت در آزمون که حاوی نمونه سوالات پرتکرار استخدامی و جزوات آموزشی مناسب می باشد را برای دانلود و مطالعه قرار داده است.

— محتویات این بسته با توجه به توضیحات شامل :

++ نمونه سوالات هوش و استعداد540 سوال به همراه پاسخنامه

++ نمونه سوالات اطلاعات عمومی 300 سوال به همراه پاسخنامه

++ نمونه سوالات زبان انگلیسی     – 300 سوال به همراه پاسخنامه

++ نمونه سوالات معارف اسلامی   – 520 سوال به همراه پاسخنامه

+ به همراه : کتاب انگلیسی آموزش مکالمه انگلیسی همراه با تصویر

+ به همراه : جزوه آموزشی 200 جمله مکالمات روزمره پرکابرد

+ به همراه : کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی یکبار برای همیشه

+ به همراه : کتاب انگلیسی آموزش کامل زبان انگلیسی

//+ توجه : تمامی سوالات دارای پاسخ بوده و فایل های دریافتی دارای قابلیت پرینت ( چاپ ) می باشد و همچنین میتوانید فایل ها را در کامپیوتر ، لبتاب ، تبلت و یا موبایل خود مشاهده و مطالعه نمایید .//

– شما با مطالعه این مجموعه می توانید شانس قبولی خود رادر آزمون شرکت هواپیمایی هما بسیار افزایش دهید.پس وقت و فرصت را از دست ندهید….

» چطور این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی هواپیمایی هما دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از کلیک بر خرید و دانلود فوری این مجموعه ، به سبد خرید انتقال داده می شوید ، پس از وارد کردن نام و ایمیل ، بر روی دکمه پرداخت و تکمیل خرید کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق ، لینک دانلود فوراً به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل خودتان را درست وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.

قیمت این محصول 37500 تومان میباشد
پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب