تراکنش ناموفق

تراکنش شما ناموفق بود،ابتدا ایمیل خود را چک کنید اگر لینک دانلود در ایمیل شما ( صندوق ورودی Inbox و اسپم یا هرزنانه Spam ) موجود نبود، در صورتی که وجه از حساب شما کم شده باشد بایستی بصورت اتوماتیک بعد دوساعت (تقریبی ) به حساب شما توسط سیستم شاپرک عودت داده شود . در صورتی که وجه از حساب شما کسر شده تا برگشت وجه به هیچ عنوان خرید مجدد انجام ندهید چون پرداخت تکراری عودت داده نخواهد شد . چنانچه بعد از دو ساعت وجه به حساب شما برگشت نخورد ، سریع ترین راه رفع مشکل ارسال ایمیل به آدرس ایمیل ( talafile.ir@gmail.com ) می باشد که در متن ایمیل ارسال مشخصاتی که هنگام خرید وارد کردید ( شماره همراه یا ایمیل ) رو جهت تسریع رفع مشکل و دریافت لینک بیان کنید . از طریق راه های ارتباطی با ما اطلاع دهید تا مشکل شما در اسرع وقت مرتفع گردد.