نمونه سوالات استخدامی پتروشیمی رازی

گروه طلا فایل با توجه به آزمون آتی شرکت پتروشیمی رازی مجموعه سوالاتی با نام نمونه سوالات استخدامی پتروشیمی رازی را جهت آشنایی داوطلبان گرامی با نحوه و شیوه سوالات عرضه کرده است.

نمونه سوالات استخدامی شرکت پتروشیمی رازی

با توجه به متن آخرین آگهی استخدامی این شرکت مواد آزمون شامل :

دروس عمومی برای تمامی شرکت کنندگان شامل : ادبیات فارسی ،زبان انگلیسی  ،کامپیوتر ، و دروس اختصاصی با توجه به رشته های مورد نظر می باشد .

– از همین رو کارشناسان ما با توجه به موارد آزمون استخدامی بسته ای مناسب شامل سوالات پرتکرار آزمون استخدامی در سال های گذشته را منطبق با سرفصل های آزمون تهیه کرده اند و طلافایل نیز این بسته را با قیمت بسیار اندک برای دانلود قرار داده است.

– محتویات این بسته با توجه به سرفصل های آزمون به شرح زیر می باشد :

+ 300 سوال ادبیات فارسی به همراه پاسخنامه

+ 450 سوال کامپیوتر به همراه پاسخنامه

+ 300 سوال زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه

— چطور میتونم بسته نمونه سوالات آزمون استخدامی پتروشیمی رازی رو تهیه کنم؟

– شما هم اکنون با داشتن رمز دوم کارت عابر خود و پرداخت اینترنتی قیمت محصول میتوانید بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود این مجموعه نمونه سوالات را دریافت کنید.

» چطور این مجموعه نمونه سوالات استخدامی پتروشیمی رازی دانلود و مطالعه کنم ؟

+ خلاصه مراحل خرید »» بعد از وارد کردن مشخصات که شامل ایمیل [ اختیاری ] و شماره موبایل [ صرفاً جهت تسهیل پشتیبانی بوده و ضروری ] است ، بر روی دکمه خرید و دانلود این مجموعه کلیک کنید ، سپس به درگاه بانک برای پرداخت منتقل میشوید .بلافاصله بعد از پرداخت اینترنتی و موفق قیمت مجموعه و نمونه سوالات ، لینک دانلود نمونه سوالات استخدامی پتروشیمی رازی به شما نمایش داده میشود و درصورتی که ایمیل را نیز وارد کرده باشید ، یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز فرستاده خواهد شد.
قیمت این محصول 3200 تومان میباشد
» پرداخت و خرید شما به منزله مطالعه کامل توضیحات و آگهی کامل از محتویات بسته و قبول قوانین سایت می باشد پرداخت توسط همه کارت های عضو شبکه شتاب